Pierwszy w tym roku nowy salon SAVICKI ruszy w Manufakturze

7 marca w łódzkiej Manufakturze otwarty zostanie salon jubilerski SAVICKI. Będzie to pierwsze otwarcie w tym roku i już ósma lokalizacja tej sieci w Polsce. W planach jest ekspansja na inne rynki.

Początki marki SAVICKI sięgają roku 1976, kiedy to Kazimierz Sawicki otwiera w Lublinie mały sklepik przy swojej pracowni jubilerskiej. Po blisko 50 latach SAVICKI jest jedną z najszybciej rosnących firm w kategorii Wedding & Engagement w kraju. W ubiegłym roku roku marka SAVICKI otworzyła aż 6 nowych salonów w największych miastach Polski – Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Krakowie, Zielonej Górze oraz Katowicach.

Innowacją, jaką wprowadza marka SAVICKI do swoich salonów, jest stół TryOn®. Umieszczony w samym centrum stół zawiera ponad 300 wiernych replik obrączek ślubnych i pierścionków zaręczynowych SAVICKI. Klienci mogą sami najpierw przymierzać biżuterię, a dopiero potem sięgnąć po pomoc konsultanta.

„Salon z dobrami luksusowymi nie musi mieć sztywnej atmosfery. Chcemy, żeby nasi klienci czuli się u nas swobodnie i mogli w maksymalnym komforcie przymierzać biżuterię. Poza tym zakup obrączki ślubnej czy pierścionka zaręczynowego to intymna chwila, którą nasi klienci chcą przeżyć tylko we dwoje. Dlatego właśnie opracowaliśmy innowacyjny stół TryOn®. Para może swobodnie oglądać, przymierzać i porównywać ponad 300 wzorów pierścionków i obrączek albo przejść do VIP Roomu i zaprojektować własny model biżuterii” – tłumaczy Tomasz Osman.

SAVICKI planuje ekspansję zagraniczną

PARTNER PORTALU

Kaufland

W planach na rok 2024 SAVICKI ma rozszerzenie ekspansji omnichannelowej ale także wyjście poza rodzimy rynek. Marka zdobywa nie tylko polski rynek, ale planuje wejść na rynek czeski. Trwają przygotowania do otwarcie pierwszego salony w Pradze.

– Rok 2024 będzie kontynuacją naszych działań retailowych na terenie kraju, ale także rozszerzaniem ekspansji omnichannel o rynki CEE. Jesteśmy na etapie procesowania i przygotowań do otwarcia pierwszego salonu jubilerskiego w Pradze. To spore wyzwanie i jednocześnie duży krok ku temu, żeby marka SAVICKI rozwijała się jako marka międzynarodowa – mówi Tomasz Osman.