Najnowsze trendy modowe i inspiracje, obuwie, torebki, dodatki – to wszystko i wiele więcej czeka na Klientów w Serbii, kolejnego kraju, w którym CCC właśnie uruchomiło swoją platformę online.
Do tej pory serbscy Klienci mogli korzystać z oferty CCC w sklepach stacjonarnych.
Wraz z premierą kanału online zyskają zdecydowanie szerszy dostęp do portfolio produktowego. Na ccc.eu znajdą nie tylko duży wybór modnych butów damskich, męskich i dziecięcych, ale również stylowe akcesoria, w tym torebki, walizki czy biżuterię
– Dążymy do tego, by stale wzmacniać nasz omnikanałowy model sprzedaży na każdym rynku, na którym jesteśmy obecni. Uruchomienie strony ccc.eu w Serbii to kolejny krok na tej drodze. Warto dodać, że wraz z platformą online Klienci zyskali dostęp do najnowszej wersji Klubu CCC, dostępnego obecnie jedynie w Polsce i na czterech największych rynkach – mówi Michał Pachnik, Dyrektor e-commerce CCC i HalfPrice.
Klub CCC powstał z myślą o osobach, które cenią spersonalizowane, atrakcyjne oferty. W najnowszej odsłonie programu członkowskiego każdy nowy użytkownik otrzymuje na start 10 proc. rabatu na wybrane zakupy oraz możliwość zwrotu do 120 dni bez paragonu. Kwoty wydawane w salonach CCC oraz na ccc.eu przekładają się na uzyskanie jednego z trzech statusów: Standard, Gold lub Silver – im wyższy status, tym więcej korzyści i większe rabaty, czekające na Klubowiczów.
CCC S.A. jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia. Grupa posiada ok. 90 platform e-commerce i prawie 1000 sklepów w 28 krajach pod markami CCC, eobuwie.pl, Modivo i DeeZee. Od maja 2021 r. Spółka poprzez sieć sklepów HalfPrice rozwija sprzedaż również w segmencie off-price. CCC S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2004 roku.