Newsletter SCF News
Dołącz do 6000 odbiorców!

JLL z nowym szefem komunikacji i marketingu

Od października za działania marketingowe i komunikacyjne w firmie doradczej JLL oraz Tetris odpowiedzialny będzie Łukasz Marynowski, który obejmie funkcję Head of Marketing and Communication. Łukasz Marynowski pokieruje zespołem marketingu, którego zadania będą skupiały się na wdrożeniu nowej strategii komunikacji firmy.

„To już drugi rok konsekwentnej realizacji strategii JLL, a dzięki dołączeniu Łukasza do naszego zespołu zyskujemy jeszcze mocniejsze kompetencje do prowadzenia przejrzystego dialogu z uczestnikami rynku oraz komunikowania naszej propozycji wartości – zarówno w dotychczasowych obszarach działalności, jak i obszarach związanych z doradztwem strategicznym oraz M&A” – mówi Piotr Wetmański Chief Operating Officer, JLL

Łukasz Marynowski z branżą nieruchomości związany jest od 12 lat, ma ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu i komunikacji, które zdobywał m.in. MSL Group, Polskiej Radzie Centrów Handlowych, Liebrecht and Wood, czy w agencji doradczej CBRE, gdzie pełnił przez ostatnie 4 lata rolę Senior Communication Managera. Łukasz ma doświadczenie w planowaniu, realizacji i egzekucji strategii marketingowych, komunikacyjnych oraz działań z zakresu public affairs czy komunikacji wewnętrznej.

„Moment, w którym jest obecnie cała organizacja wydaje się szczególny. Zmiany zachodzące na rynku nieruchomości, jak i te w samym JLL, wymagają nowego podejścia na każdym polu, w tym szczególnie w komunikacji i działaniach marketingowych.” – dodaje Łukasz Marynowski, Head of Marketing and Communication, JLL

JLL (NYSE: JLL) to wiodąca firma doradcza świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości. Misją JLL jest takie kształtowanie sektora nieruchomości, dzięki któremu świat zmienia się na lepsze. W tym celu firma wykorzystuje najbardziej zaawansowane technologie, pozwalające kreować najlepsze możliwości biznesowe, wyjątkowe przestrzenie oraz rozwiązania przynoszące długofalowe korzyści klientom, pracownikom oraz społecznościom, w których funkcjonuje. JLL jest spółką z listy Fortune 500 o rocznych przychodach 20,9 mld USD zatrudniającą na koniec grudnia 2022 r. ponad 103 000 osób i obsługującą klientów w ponad 80 krajach. JLL jest marką i zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Jones Lang LaSalle Incorporated.

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych.