Apsys: Manufaktura odpowiada na prośby klientów i wprowadza nowego najemcę


Największe centrum usługowo-handlowo-rozrywkowe w Łodzi kontynuuje swoją misję, aby zapewniać swoim klientom najlepsze doświadczenia zakupowe. Otwarcie sklepu Pepco stanowi dla Manufaktury kolejny krok w dążeniu do zaspokajania oczekiwań swoich gości.

– Chcemy, by nasi Goście mieli poczucie, że Manufaktura to miejsce skrojone na ich potrzeby – mówi Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.

Manufaktura na mapie Łodzi to miejsce, które łączy zakupy, rozrywkę i usługi. Jako największe centrum w regionie oferuje mnóstwo możliwości dla mieszkańców i odwiedzających je turystów. To właśnie tutaj goście znajdą nie tylko najnowsze kolekcje ulubionych marek i sklepy, ale również miejsca do spotkań z przyjaciółmi, kawiarnie, restauracje oraz instytucje kultury i atrakcje turystyczne.

– Ciągle powiększamy nasze portfolio, a marki dobieramy tak, by klienci mogli załatwić wszystkie swoje sprawy na terenie kompleksu – począwszy od najlepszej rozrywki, przez różnorodną gastronomię, aż po zakupy. – mówi Monika Długosz-Łempicka.

Mnogość możliwości stanowi jednocześnie fascynujące wyzwanie dla zarządcy – co jeszcze można ulepszyć, by goście odwiedzali obiekt chętniej i częściej. Manufaktura podejmuje to zadanie z pełnym zaangażowaniem, a jednym z kluczowych narzędzi w tym działaniu jest kontakt ze społecznością.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

– Decyzja o otwarciu Pepco w Manufakturze została podjęta bardzo świadomie. Z jednej strony obserwujemy rosnący trend na obecność dyskontów nie odzieżowych w centrach handlowych, a z drugiej staramy się słuchać naszych Gości i odpowiadać na ich potrzeby. Pepco była jedną z najczęściej wymienianych brakujących marek na terenie kompleksu przez naszych klientów – dodaje Monika Długosz-Łempicka.

Nowy sklep Pepco w Manufakturze znajduje się w zabytkowym, XIX-wiecznym budynku dawnej parowozowni, pomiędzy budynkiem galerii handlowej a parkingiem od strony ul. Drewnowskiej. Sąsiaduje ze sklepem Maxi Zoo. W lokalu zajmującym 548 mkw. powierzchni klienci znajdą różnorodną ofertę produktów, obejmującą modę damską, męską i dziecięcą, a także akcesoria domowe, zabawki dla dzieci i sezonowe kolekcje oraz produkty

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.

Apsys zawsze był firmą z wizją i ambicjami, by realizować unikalne projekty, tworzyć miejsca ikoniczne, znaczące, na stałe wpisujące się w tkankę miejską. Począwszy od 2022 r. w swojej działalności spółka kieruje się hasłem “Razem, inne miasto jest możliwe”. Apsys chce jeszcze mocniej i odpowiedzialniej wykorzystywać potencjał miast, wpływać na ich przemiany uwzględniając potrzeby środowiskowe, pobudzać rozwój społeczny i ekonomiczny, a ponadto wspólnie, w oparciu o dialog z interesariuszami, tworzyć komfortowe otoczenie dla ludzi.
Celem strategicznym firmy jest zmiana miast na lepsze i tworzenie wyjątkowych miejsc, dzięki którym życie wszystkich staje się piękniejsze.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są dopasowane do potrzeb klienta. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 19 obiektach handlowych zlokalizowanych w 15 największych miastach w kraju. Apsys prowadzi także inwestycję mieszkaniową – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie.