Action przedłuża działania na rzecz dzieci będących w trudnej sytuacji

Action od 1 stycznia 2024 roku, przedłuża współpracę z organizacją SOS Wioski dziecięce na okres kolejnych 3 lat. To partnerstwo, które rozpoczęło się w 2018 r., okazało się potężną współpracą poświęconą dobru dzieci znajdujących się w trudnej sytuacji na całym świecie.

Obecnie marka Action wspiera ponad 12 500 dzieci w ramach programów sponsorowania dzieci w Azji i europejskich projektów SOS. Wsparcie rozwija się wraz z ekspansją marki: wraz z otwarciem każdego nowego sklepu i centrum dystrybucji, wspieranych jest jeszcze więcej dzieci i wiosek. Na nowych rynkach europejskich, gdzie Action rozpoczyna swoją działalność, otwarcie każdego nowego lokalnego biura, oznacza również początek pomocy dzieciom w tym kraju.

Wkład Action umożliwia SOS Wioskom Dziecięcym zapewnienie dzieciom podstawowych elementów potrzebnych do bezpiecznego i pełnego miłości dorastania. Pomoc obejmuje dostęp do właściwego odżywiania, edukacji, opieki medycznej i sportu. Ponadto Action przyczynia się do pokrycia kosztów utrzymania wiosek dziecięcych.

„Action z dumą kontynuuje partnerstwo z SOS Wioskami Dziecięcymi. Wszyscy nasi pracownicy są mocno zaangażowani i zadowoleni z tej współpracy” – powiedziała Hajir Hajji, CEO Action. –

„Jesteśmy zobowiązani do pomocy dzieciom, znajdującym się w trudnej sytuacji i zapewnienia im prawa do kochającego i bezpiecznego wychowania. Z niecierpliwością czekamy na kontynuację tej ważnej współpracy.” – dodaje.

„Jesteśmy niezmiernie zadowoleni i wdzięczni, że Action chce przedłużyć współpracę z SOS Wioskami Dziecięcymi na kolejne trzy lata. Pokazuje to również zaangażowanie Action w społeczną odpowiedzialność biznesu i tworzenie pozytywnych zmian na świecie. Wspólnie sprawiamy, że dzieci pozbawione opieki rodzicielskiej lub zagrożone jej utratą mają szansę dorastać w kochającym i bezpiecznym środowisku.” – powiedział Arian Buurman, dyrektor generalny SOS Wioski Dziecięce. 

Action to najszybciej rozwijający się dyskont niespożywczy w Europie. Co tydzień ponad 14 milionów klientów w 11 krajach odwiedza ponad 2 300 sklepów Action, a naszą stronę internetową odwiedza 6,5 miliona konsumentów. Action oferuje stale zmieniający się asortyment ponad 6000 artykułów w 14 kategoriach za najniższą cenę, od artykułów codziennego użytku, takich jak środki czystości i produkty do pielęgnacji, po produkty, które sprawiają, że życie staje się nieco lepsze i inspirują do zmian w domu i ogrodzie. Jednocześnie nieustannie pracujemy nad poprawą jakości i zrównoważonego rozwoju z udziałem ponad 60 000 pracowników ze 136 różnych narodowości. Nasza obietnica: małe ceny, wielkie uśmiechy.