Dla Wrocław Fashion Outlet troska o Wrocław i jego mieszkańców to jedno z pryncypiów prowadzonej działalności. W związku z tym centrum regularnie podejmuje różnego rodzaju inicjatywy, dzięki którym może działać zarówno na rzecz ekologii, jak i lokalnej społeczności.
Wśród nich można wymienić nasadzenia drzew na terenie Wrocławia i realizację kampanii „O krok dalej”, w ramach której centrum promuje zrównoważony rozwój branży modowej i zachęca do dokonywania świadomych wyborów zakupowych.
Więcej szczęścia, mniej stresu. Warto patrzeć na zieleń
Na całym świecie trwają rozmowy dotyczące globalnego ocieplenia i degradacji środowiska naturalnego. Jedną z wielu odpowiedzi na ten kryzys są nasadzania drzew. Wrocław Fashion Outlet regularnie angażuje się w inicjatywy mające na celu powiększenie terenów zielonych na terenie Wrocławia.
„Od wielu lat promujemy dbanie o zdrowy i aktywny styl życia. Możliwe jest to jednak tylko wtedy, gdy powietrze, którym oddychamy, jest czyste. Dlatego tak chętnie podejmujemy inicjatywy mające na celu zwiększenie liczby drzew na terenie Wrocławia. Po raz czwarty podczas obchodów miesiąca naszego programu lojalnościowego Fashion Club zobowiązaliśmy się, że za każdy zakup dokonany w ramach programu przez cały wrzesień przekażemy 5 zł Zarządowi Zieleni Miejskiej we Wrocławiu na zazielenienie naszej okolicy. Dzięki zaangażowaniu naszych klientów udało się zebrać na ten cel 45 000 zł. To kwota, która pozwoli zarówno na zasadzenie kilkunastu drzew przy ul. Granicznej, jak i ich 3-letnią pielęgnację. Jesteśmy niezmiernie dumni, że wspólnie z naszymi klientami możemy dbać o nasze wrocławskie środowisko” – informuje Katarzyna Warzecha, Marketing Director Wrocław Fashion Outlet.
PARTNER PORTALU
Warto dodać, że kontakt z zielenią jest dobry nie tylko dla zdrowia fizycznego, ale także psychicznego. Zwiększa poczucie szczęścia, obniża stres i sprawia, że stajemy się spokojniejsi. Dlatego dbanie o zielone przestrzenie zwłaszcza w wielkich miastach jest niezbędne dla dobrostanu lokalnej społeczności. Warto to podkreślić także z uwagi na przypadający 10 października Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego.
Kampania „O krok dalej”
Dla Wrocław Fashion Outlet działania na rzecz zrównoważonego rozwoju są codziennością. W październiku centrum dodatkowo prowadzi kampanię „O krok dalej”, która propaguje ograniczanie wpływu, jaki moda wywiera na środowisko.
„Rozumiemy, jak ważne dla środowiska są wspólne działania nas wszystkich: administracji centrum, naszych współpracowników, partnerów, klientów i szerszej społeczności, dlatego jako Wrocław Fashion Outlet promujemy odpowiedzialną modę poprzez zachęcanie do zrównoważonych praktyk, redukcji odpadów, czy odpowiedzialnego pozyskiwania materiałów, ale także do świadomych zakupów. Na co dzień sami wybieramy rozwiązania, dzięki którym oszczędzamy energię, wodę, redukujemy emisję gazów cieplarnianych i ilość odpadów. Dodatkowo wspieramy inicjatywy na rzecz społeczności, obecnie np. wrocławską akcję promującą jazdę na rowerze „W kółko kręcę”. Stawiamy także na współpracę z markami modowymi, dla których działania podejmowane w trosce o środowisko naturalne są tak samo bliskie jak nam. W październiku jeszcze bardziej chcemy to podkreślić i docenić te marki” – dodaje Katarzyna Warzecha, Marketing Director Wrocław Fashion Outlet.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Wśród marek modowych podejmujących inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju, które posiadają swoje salony we Wrocław Fashion Outlet, można wymienić m.in. New Balance, adidas, Solar, Giacomo Conti, czy Tefal.
Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, JOOP!, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, , Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 267 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.