Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

WELL Wólczanka – nowy koncept marki z energetyzującą ofertą casualową

Marka Wólczanka, należąca do portfolio Grupy VRG, wprowadza do oferty nowy koncept: WELL Wólczanka. Pod tą nazwą będzie od teraz prezentowana oferta total look, czyli szeroki asortyment wygodnych, jakościowych ubrań na co dzień – od spodni i sukienek po akcesoria i dodatki.

Z kolei w sklepach oznaczonych główną marką Wólczanka, klienci znajdą duży wybór formalnych koszul. Logo nowego konceptu debiutuje 13 października na stronie e-sklepu wolczanka.pl. Zmiany w marce Wólczanka są realizowane w ramach budżetu inwestycyjnego Grupy VRG na lata 2023 i 2024.

Jak tłumaczą przedstawiciele marki, różne oznaczenia, tak w sieci stacjonarnej, jak i w e-sklepie, mają ułatwić klientom poruszanie się w ofercie marki oraz rozróżnienie dwóch typów salonów, które posiadają odrębną ofertę: dużych sklepów z kolekcjami total look, zlokalizowanych w największych centrach handlowych oraz mniejszych butików koszulowych.

„Zaobserwowaliśmy, że w naszych sklepach pojawiają się klienci o bardzo różnych potrzebach. Część szukała eleganckich koszul formalnych, z których Wólczanka jest od lat doskonale znana, a które dostępne były w małych butikach, podczas gdy inni oczekiwali bardziej casualowych zestawów na co dzień – czyli oferty total look, którą rozwijamy od kilku lat i która jest dostępna w dużych salonach. Odpowiedzią na tę potrzebę jest wprowadzenie nowej identyfikacji WELL Wólczanka dla naszej oferty casualowej oraz oddzielenie jej od butików z koszulami, by komfort klienta w poszukiwaniu wymarzonego produktu był większy- mówi Marta Fryzowska, Wiceprezeska VRG odpowiedzialna za segment fashion.

Nowy logotyp WELL Wólczanka pojawi się po raz pierwszy na stronie www.wolczanka.pl w piątek, 13 października. Klienci zobaczą go również na metkach pierwszych elementów kolekcji WELL Wólczanka, projektowanych zgodnie z założeniami marki. Stopniowo nazwa ta będzie wprowadzana również na witrynach flagowych, największych salonów marki w 10 kluczowych galeriach handlowych w Polsce.

W WELL Wólczanka klienci znajdą szeroki asortyment, w tym casualowe koszule oraz wiele innych produktów, takich jak spodnie, sukienki, spódnice i okrycia wierzchnie. Projekty WELL Wólczanka charakteryzują się oryginalnym stylem, wysoką jakością materiałów i wykonania, a także energetyzującymi kolorami. To ubrania, które nie tylko prezentują się modnie, ale także zapewniają trwałość i komfort. Bogactwo kolorów w kolekcji WELL Wólczanka pozwala klientom wybierać spośród szerokiej palety odcieni, dostosowanych do różnych gustów i preferencji.

Identyfikacja WELL Wólczanka podkreśla odświeżony i dynamiczny wizerunek marki. WELL Wólczanka to linia codzienna, która oferuje wygodę, jakość i radość z zakupów. Nasze ubrania pozwalają klientom wyrazić siebie w codziennym życiu, niezależnie od okazji” – mówi Marta Fryzowska.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Wprowadzenie nowego konceptu salonów WELL Wólczanka w sklepach stacjonarnych rozpocznie się w połowie października, wraz z otwarciem po remoncie salonu w CH Bonarka. Plany spółki zakładają dalszy rozwój tego konceptu w innych najlepszych centrach handlowych w Polsce. Kolejne salony zostaną otwarte w Płocku, Gdańsku i Poznaniu.

VRG S.A. (dawniej Vistula Group S.A.) jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. od 1993 r. Grupa Kapitałowa VRG S.A. specjalizuje się w projektowaniu oraz dystrybucji wysokiej jakości kolekcji mody dla mężczyzn i kobiet oraz biżuterii. Jest właścicielem bardzo dobrze rozpoznawalnych znaków towarowych w pięciu głównych liniach: Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler Milano i W.KRUK. Grupa Kapitałowa VRG S.A. koncentruje się na zarządzaniu markami, projektowaniu odzieży i biżuterii oraz rozwoju własnej sieci sprzedaży w obydwu głównych segmentach (odzieżowym i jubilerskim). Od 2000 roku podstawą strategii VRG S.A. jest realizacja wizji „Domu Marek” i dystrybutora na rynku detalicznym.