Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

7. salon jubilerski SAVICKI rusza w Katowicach

Marka jubilerska SAVICKI otwiera swój siódmy salon. Tym razem oferta SAVICKI na stałe zagości w w Katowicach. Podczas uroczystego otwarcia goście będą mogli podziwiać kultowe kolekcje biżuterii SAVICKI i wziąć udział w akcji charytatywnej „Kluczyki do szczęścia”. Jednak największą atrakcją będzie specjalny stół do swobodnego przymierzania biżuterii oraz VIP Room.

Początki marki SAVICKI sięgają roku 1976, kiedy to Kazimierz Sawicki otwiera w Lublinie mały sklepik przy swojej pracowni jubilerskiej. Po blisko 50 latach SAVICKI jest jedną z najszybciej rosnących firm w kategorii Wedding & Engagement w kraju. W tym roku marka SAVICKI otworzyła aż 5 nowych salonów w największych miastach Polski – Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Krakowie i Zielonej Górze. Otwarcie salonu w Katowicach to ostatnie, jakie zaplanowała na ten rok marka SAVICKI.

Diamenty pod lupą – SAVICKI zaprasza do VIP Roomu

Projekt salonu w Katowicach – podobnie jak w Warszawie i Zielonej Górze – zawiera VIP Room. To miejsce, w którym klienci mogą dokładnie przyjrzeć się diamentom o najwyższych parametrach i w różnych przedziałach masy, a także zaprojektować swoją wymarzoną biżuterię. Koncepcja VIP Roomu realizuje edukacyjną misję marki.

„Z naszych obserwacji i badań wynika, że Polacy mają małą wiedzę na temat wartości kamieni szlachetnych. Np. często wybierają cyrkonię, bo stwierdzają, że jej wygląd nie różni się zbytnio od diamentu. Ale to nieprawda. Trzeba tylko uważniej im się przyjrzeć. I to właśnie można zrobić w VIP Roomie. Klienci pod lupą i w towarzystwie eksperta mogą dokładnie obejrzeć diamenty i przymierzyć biżuterię z brylantami” – wyjaśnia Tomasz Osman, współwłaściciel i prezes zarządu SAVICKI.

Stół TryOn® – oglądaj – przymierzaj – porównuj

Kolejną innowacją, jaką wprowadza marka SAVICKI do swoich salonów, jest stół TryOn®. Umieszczony w samym centrum stół zawiera ponad 300 wiernych replik obrączek ślubnych i pierścionków zaręczynowych SAVICKI. Klienci mogą sami najpierw przymierzać biżuterię, a dopiero potem sięgnąć po pomoc konsultanta.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

„Salon z dobrami luksusowymi nie musi mieć sztywnej atmosfery. Chcemy, żeby nasi klienci czuli się u nas swobodnie i mogli w maksymalnym komforcie przymierzać biżuterię. Poza tym zakup obrączki ślubnej czy pierścionka zaręczynowego to intymna chwila, którą nasi klienci chcą przeżyć tylko we dwoje. Dlatego właśnie opracowaliśmy innowacyjny stół TryOn®. Para może swobodnie oglądać, przymierzać i porównywać ponad 300 wzorów pierścionków i obrączek albo przejść do VIP Roomu i zaprojektować własny model biżuterii” – tłumaczy Tomasz Osman.

Kultowe kolekcje biżuterii SAVICKI

Salon w Katowicach będzie zawierał w ofercie wszystkie kultowe kolekcje pierścionków zaręczynowych SAVICKI, m.in. kolekcję The Light®, która od 15 lat jest sztandarową kolekcją SAVICKI, oraz The Journey® – nowszą kolekcję, która łączy tradycyjną formę ze współczesnym minimalizmem.
Biżuteria SAVICKI to także wiele nowych trendów na polskim rynku biżuterii ślubnej i zaręczynowej – czarne złoto, białe szafiry czy czarne diamenty. SAVICKI żywo reaguje także na przemiany, jakie zachodzą w obyczajowości związanej ze związkami.

„Ostatnio wprowadziliśmy do naszej oferty kolekcję obrączek Sign of Love®. Obrączki partnerskie może wręczyć sobie para w dowolny sposób i w dowolnym momencie, także poza tradycyjnym obrzędem zaręczyn czy zaślubin. Kolekcja Sign of Love® wyraża nasze przekonanie, że miłość i oddanie to uczucia, których nie powinno nic ograniczać” – wyjaśnia Paweł Sawicki, projektant, jubiler i autor kolekcji Sign of Love®.

Dzielić się miłością – akcja charytatywna „Kluczyki do szczęścia”

Ważnym punktem otwarcia salonu SAVICKI w Katowicach będzie akcja, z której dochód zostanie przeznaczony na cele charytatywne.

„Mottem naszej marki jest Share Your Love. Wierzymy, że szczęściem i dobrem trzeba się dzielić. Dlatego podczas otwarcia każdego nowego salonu zbieramy środki dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych. Nasi klienci mogą w ramach akcji kupić biżuterię z kolekcji Kluczyki do szczęścia, z których dochód przekazujemy Fundacji” – mówi Jakub Sawicki, współwłaściciel SAVICKI.

Biżuterię z kolekcji „Kluczyk do szczęścia” otrzyma też każda osoba, która podczas otwarcia salonu złoży zamówienie na minimum 1000 zł.

Promocje na zakup biżuterii

Z okazji otwarcia salonu SAVICKI w Katowicach marka przygotowała także specjalną ofertę promocyjną. Goście będą mogli kupić biżuterię z upustem nawet do 30%. Dodatkowo każda osoba, która kupi pierścionek zaręczynowy, może wygrać obrączki ślubne, a przy zakupie obrączek wygrać  biżuterię kolekcyjną. Łączna wartość nagród to 10 000 tys. złotych.