Próchnik wkracza w erę innowacji ze sklepem e-commerce i NFT

Próchnik robi krok w stronę innowacji. Stawiając na rozwój e-commerce, marka chce docierać do szerokiego grona odbiorców w różnym wieku. Nie traci jednak z oczu swoich najważniejszych wartości: jakości, ponadczasowości i wyjątkowości.

Próchnik 1948 wkracza w nową erę. Z nową kolekcją pod hasłem „Prepared for Anything” marka oficjalnie otwiera nową odsłonę sklepu internetowego, prezentując na niej ofertę produktów, które sięgają do długiej historii, ale też korzystają z nowoczesnych rozwiązań. Główną ideą, która temu przyświeca, jest zaoferowanie klientowi produktu znakomitej jakości, którego noszenie będzie doświadczeniem pełnym komfortu, wyjątkowości oraz satysfakcji.

Próchnik od 75 lat

„Próchnik to 75 lat tradycji, która czyni tę markę jedną z ikon, jeśli chodzi o polską modę. Jednymi z pierwszych skojarzeń, jakie wywołuje, są jakość i elegancja. Chcemy czerpać z tego garściami – i iść do przodu. Szukamy nowej drogi, nowych klientów, nowych rynków, nie chcemy się ograniczać pod względem nowoczesnych rozwiązań czy to w produktach, czy w komunikacji. Zapraszamy naszych klientów do wspólnych poszukiwań” – mówi Mariusz Serafin, Dyrektor Marketingu i E-commerce spółki G8.

Marka nieustannie poszukuje nowych dróg w komunikacji z konsumentem. Zwracając się zarówno do starszych, jak i młodszych entuzjastów mody premium, Próchnik aktywnie działa w różnych kanałach, wyznając zasadę, że styl nie zależy od wieku. Filozofia marki opiera się na wspieraniu klienta w jego indywidualnych decyzjach. Koncentruje się na emocjonalnej więzi z konsumentem i oferuje pełną opiekę przed- i posprzedażową.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Próchnik na ścieżce ESG

To jednak nie koniec zaskoczeń. Nowa kolekcja jesień-zima oferuje również dwa unikalne produkty – kurtkę oraz płaszcz z wirtualnymi metkami NFT (Non-Fungible Tokens) od technologicznego start-upu Go2NFT. Tego rodzaju oznaczenia są potwierdzeniem autentyczności i niepowtarzalności produktów. nie można ich zmodyfikować ani usunąć. NFT nadają ubraniom ekskluzywnego charakteru, a także przyczyniają się do ich dłuższego życia. Potwierdzenie oryginalności poprzez NFT zapewnia większą atrakcyjność produktów na rynku wtórnym w duchu cyrkularności. Dzięki temu kupujący mogą mieć pewność, że w przyszłości, jeśli postanowią się z nimi rozstać, będą mogli przekazać je dalej wraz z certyfikatem, a ubrania, o które do tej pory dbali, trafią w ręce osób, które również będą traktować je z szacunkiem.

Jak mówi Kamila Gębik, CCO Go2NFT: „Niewymienialne tokeny NFT są mocnym trendem technologicznym, a do 2030 roku rynek ten osiągnie wartość blisko 240 mld dolarów. Jest to rodzaj cyfrowej metki, która gwarantuje oryginalność produktu, łącząc fizyczny świat z cyfrowym. Nasza technologia dedykowana jest dla sektora fashion i beauty. Rewelacyjnie zabezpiecza kurtki i płaszcze z nowej kolekcji marki Próchnik, odpowiadając na aktualne potrzeby klientów. Jest to wspólna podróż w kierunku innowacji i łączenia tradycji z nowoczesnością”.

Tworzenie ubrań z myślą o ich długotrwałym użytkowaniu jest wpisane w DNA Próchnika, ale także LANCERTO, jego siostrzanej marki. Spółka G8, do której obie należą, od początku kierowała się w swoich kolekcjach założeniem, że projektowana przez nią odzież będzie towarzyszyła nabywcom przez wiele lat. Istotnym założeniem jest dla niej również projektowanie ograniczonej ilości sztuk w kolekcji, co nie tylko nadaje jej wyjątkowy charakter, ale też przyczynia się do niemarnowania ubrań.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

„Próchnik zawsze był marką dla wyjątkowych ludzi, którzy poszukiwali unikatowych ubrań i podchodzili do nich z szacunkiem. Doskonale to rozumiemy. Chcemy to podkreślać, oferując naszym klientom coś naprawdę niepowtarzalnego – i tę niepowtarzalność potwierdzamy z pomocą nowych technologii, jakimi są NFT” – podkreśla Mariusz Serafin.

W pierwszym kwartale 2022 roku spółka G8 nabyła prawa do marki Próchnik 1948, wyznaczając jej nowy kurs. Przedsięwzięcie było ważnym etapem rozwoju firmy, a jego inicjatorem był Tomasz Ciąpała, doświadczony przedsiębiorca, znany z wielu sukcesów biznesowych.