Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Drogeria dm jeszcze mocniej wpisuje się w lokalne społeczności

Aż cztery Akcje kasjerskie – w Myślenicach, Lubaniu, Krakowie i Wrocławiu zorganizowały drogerie dm w ostatnich tygodniach zbierając łącznie 40836,49 złotych dla lokalnych społeczności. Do tego odbyły się też: zbiórka i darowizna karmy na rzecz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Legnicy z okazji Międzynarodowego Dnia Kundelka, wsparcie w sadzeniu drzew i krzewów na krakowskim Ruczaju i Dębnikach oraz pokaz mody ubranek dziecięcych dm z kolekcji jesień – zima w sklepie w Myślenicach. Tak drogerie dm wpisują się w tkankę miejską, wykraczając poza relacje handlowe ze swoimi klientami.

Drogerie dm od początku pojawienia się w Polsce na różne sposoby wspierają inicjatywy społeczne. Jednym z charakterystycznych dla marki działań są tzw. Akcje Kasjerskie, będące formą jej zaangażowania w życie lokalnej społeczności. Pomysł ten narodził się w Niemczech. Polega na tym, że wolontariusze, sportowcy, ludzie kultury czy influencerzy przejmują na pewien czas kasy wybranych sklepów dm, spotykają się i rozmawiają z klientami, a dochód z prowadzonej w tym czasie sprzedaży przekazywany jest na wybrane inicjatywy społeczne i instytucje.

Drogeria dm buduje lokalne wspólnoty

„W dm chcemy budować poczucie wspólnoty i zaangażowania pomiędzy wszystkimi stronami – kupującymi, darczyńcą i beneficjentem. Zależy nam na tym, by nasza obecność w danym mieście przyczyniła się do rozwoju lokalnej społeczności i poprawiała jakość życia okolicznych mieszkańców. – mówi Marek Mączka, Kierownik Regionalny dm.

„Pracownicy naszych sklepów samodzielnie decydują, które inicjatywy i w jakiej formie chcą wesprzeć. To oni na co dzień udzielają kompetentnych porad i budują relacje z klientami wykraczające poza zwykłe zakupy. Niezależnie od tego, czy są to warsztaty makijażu, działania promocyjne, lokalne kampanie czy Akcje Kasjerskie – to właśnie pracownicy drogerii najlepiej znają naszych klientów i wiedzą, czego im potrzeba. Dlatego zespoły poszczególnych sklepów wspólnie podejmują własne inicjatywy na rzecz lokalnych społeczności – dodaje Michał Grabe, Kierownik Regionalny dm.

W ostatnich tygodniach odbyły się aż cztery Akcje Kasjerskie, a zebrane w poszczególnych sklepach fundusze zostały przeznaczone na: budowę i wyposażenie pokoju spotkań z rodzinami w nowo powstającym Hospicjum w Wiśniowej koło Myślenic, renowację placu zabaw we wrocławskim przedszkolu nr 49, wyposażenie klas w Szkole Podstawowej nr 151 przy ul. Wacława Lipińskiego 2 w Krakowie oraz na sprzęt sportowy dla Ludowego Zespołu Sportowego w Kościelniku. Łącznie, dzięki wspólnemu zaangażowaniu wszystkich stron, udało się zebrać imponującą kwotę 40836,49 złotych.

To jednak nie wszystko, w tym czasie zorganizowano także zbiórkę i darowiznę karmy na rzecz Schroniska dla Bezdomnych zwierząt w Legnicy z okazji Międzynarodowego Dnia Kundelka w Legnicy. Drogeria z Krakowa wspierała sadzenie drzew i krzewów na krakowskim Ruczaju i Dębnikach, zaś klienci dm w Myślenicach mogli wziąć udział w pokazie mody ubranek dziecięcych dm z kolekcji jesień – zima. Tak drogerie spełniają na co dzień swoją deklarację “Tu liczy się człowiek, ty kupuję” pokazując, że dm to zdecydowanie coś więcej niż kolejny sklep w mieście. Więcej na www. dm.pl

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Drogerie dm czyli prawie 4 tys. punktów sprzedaży

Drogerie dm posiadają ponad 3800 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 66 000 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2019/2020 dm odnotował sprzedaż w wysokości 12,3 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 13 krajach europejskich. W tym samym okresie w Niemczech około 42 600 pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 9,4 mld euro.

Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt.

Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Sieć nieustannie pracuje nad optymalizacją wszystkich swoich procesów, by wywiązać się z odpowiedzialności za zrównoważony rozwój w całej Europie.