Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Apsys: Galeria Katowicka wciąż się zmienia

Relokacje i nowe otwarcia to stały element krajobrazu branży retail, ich dynamika napędza sprzedaż i odwiedzalność, pozwala trafiać w potrzeby i odpowiadać na trendy. W zarządzanej przez Apsys Galerii Katowickiej lokalizację zmienił z początkiem października salon CCC, trwają również przygotowania do nowych otwarć, m.in. supermarketu Carrefour.

– Świat wokół nas jest coraz bardziej zaawansowany technologicznie, kreują się nowe mody, zmieniają style życia. Naturalnie znajduje to odzwierciedlenie również w działalności galerii handlowych. Ten rok to czas wyjątkowo intensywnych zmian na mapie Galerii Katowickiej, najemcy powiększają i unowocześniają swoje salony, dołączają też do nas zupełnie nowi, a razem z nimi jeszcze bogatszy asortyment czy nowoczesne rozwiązania ułatwiające zakupy – mówi Joanna Bagińska, dyrektorka Galerii Katowickiej.

Apsys wprowadza relokacje i restarty

Zmiany lokalizacji bądź remonty salonów pozwalają na lepsze dotarcie do klientów, często z poszerzoną ofertą, większą wygodą zakupów, w miłej dla oka, nowoczesnej przestrzeni.
Druga połowa roku przyniosła w Galerii Katowickiej szereg nowych otwarć wynikających ze zmian lokalizacji. Na nowo otworzyły się Strefa Rozrywki oraz salony Lavard, Mydlarnia u Franciszka i CCC.

R E K L A M A

– Nowo otwarty salon znajduje się w świetnej lokalizacji, od teraz klienci mogą zobaczyć nas z dwóch stron pasażu na poziomie -1. Spodziewamy się, że zarówno nowa lokalizacja, jak i nowoczesny design w  połączeniu z większym o 246 m2, przestronnym i dobrze oświetlonym wnętrzem, będą zachęcać do zakupów i śledzenia najnowszych trendów tego sezonu – mówi Barbara Tetlak-Tracz, Regionalna Kierowniczka Sprzedaży w CCC.

Do końca roku na większej o 218 m2 powierzchni ma otworzyć się także sklep Nike oraz Martes Sport, który z kolei zyska aż 524 m2.

Nowi na pokładzie

Relokacjom towarzyszą również debiuty na liście najemców Galerii Katowickiej. Dołączyła do nich m.in. marka Intimissimi Uomo, należąca do grupy włoskich marek Calzedonia Group i uzupełniająca ofertę o bieliznę dla mężczyzn. Kultowa marka Columbia poszerzyła z kolei ofertę Katowickiej w zakresie odzieży outdoorowej. Od tego lata w portfolio najemców jest także nowa kameralna kwiaciarnia La Flor z bogatym wyborem kwiatów ciętych i doniczkowych, także tych egzotycznych i unikatowych. Ofertę gastronomiczną Katowickiej wzbogaciło Pink Sushi, restauracja z atrakcją w postaci sushi podawanego na talerzykach, które jeżdżą wzdłuż stolików na taśmociągu, a klient wybiera to, na co akurat przyjdzie mu ochota.

W grudniu w Katowickiej w miejsce Stokrotki otwarty zostanie supermarket Carrefour, który idealnie wpisuje się w strategię leasingową Galerii. Sieć zapowiada, że będzie to sklep w najnowocześniejszym koncepcie handlowym, oferujący asortyment z różnych półek cenowych, atrakcyjne programy lojalnościowe, przyjazną nawigację oraz innowacyjne rozwiązania zakupowe.

Pod zarządem Apsys

Galeria Katowicka mieści się w ścisłym centrum Katowic i jest unikalnym kompleksem komunikacyjno-komercyjnym. Powierzchnia najmu wynosi 47,609 m2 i obejmuje ponad 200 lokali, restauracji i punktów handlowych, m.in. Peek & Cloppenburg, TK Maxx, Multikino, Zara, Pull & Bear, Bershka, C&A, Reserved, Euro RTV AGD, Douglas czy Flying Tiger Copenhagen. Posiada także 10 salowe Multikino z salą Xtreme – najnowocześniejszą w Polsce, wyposażoną w system dźwiękowy Dolby Atmos oraz projektor laserowy 4K. Centrum handlowe połączone jest bezpośrednio z dworcem kolejowym i podziemnym terminalem autobusowym komunikacji miejskiej.

Galeria Katowicka została otwarta 18 września 2013 r., a jej właścicielem jest duży fundusz instytucjonalny. Za asset management Galerii Katowickiej odpowiedzialny jest Savills Investment Management. Za zarządzanie, codzienne funkcjonowanie obiektu oraz kwestie związane z wynajmem powierzchni handlowej odpowiada natomiast APSYS Polska.