Grupa Muszkieterów nie zwalnia z rozwojem Bricomarché

Zarządzana przez Grupa Muszkieterów sieć supermarketów „dom i ogród” Bricomarché kontynuuje ekspansję i otwiera 191 punkt w Polsce. Nowy sklep ruszył 8 listopada w Garwolinie. Otwarcie to kolejny krok na dynamicznej ścieżce rozwoju sieci.
Powierzchnia nowej placówki to ponad 1800 mkw. w części zamkniętej oraz 1000 mkw. ogrodu zewnętrznego. Dla klientów przygotowano prawie 80 przysklepowych miejsc parkingowych, a w dniu otwarcia szereg atrakcji takich jak konkursy z nagrodami czy kiermasz roślin egzotycznych.
W ofercie garwolińskiego sklepu klienci znajdą szeroki wybór produktów z wielu kategorii takich jak: ogród, dekoracje wnętrz, majstrowanie i artykuły budowlane (łącznie blisko 24 tys. referencji). Będą też mogli skorzystać z funkcji click&collect – interesujące ich artykuły zamówić online, a następnie sprawnie odebrać w placówce stacjonarnej, a także zamówić usługę transportu zakupionych produktów pod wskazany adres, oszczędzając swój czas i energię.
Placówkę wyposażono w liczne rozwiązania ekologiczne. Przykładowo, dach sklepu pokryto panelami fotowoltaicznymi, zapewniając tym samym dostęp do przyjaznej dla środowiska energii i optymalizując efektywność energetyczną budynku. Proekologiczne działania są spójne z polityką zrównoważonego rozwoju biznesu Grupy Muszkieterów opartej na wartościach takich jak troska o środowisko oraz dobro lokalnej społeczności, stale promowanych przez spółkę i zrzeszonych w niej przedsiębiorców.
Grupa Muszkieterów zapewnia kompleksowe wsparcie
„W ramach obecnej strategii biznesowej, zarówno Bricomarché, jak i Grupa Muszkieterów zapewnia swoim partnerom kompleksowy pakiet wsparcia, od szkoleń, marketing, IT, aż po zakupy czy logistykę. Cieszy nas, że kolejni przedsiębiorcy obdarzają nas zaufaniem i rozwijają swoje skrzydła w branży DIY. W najbliższym czasie pod znakiem Bricomarché dołączą do sieci kolejne sklepy, o czym będziemy informować na bieżąco – mówi Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché.
Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2022 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 9,8 mld złotych.
Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. w rankingu najlepszych polskich pracodawców tygodnika „Wprost” (28. miejsce w 2023 r.), na Liście 2000 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (47. pozycja wg. danych za 2021 r.), w rankingu „1000 największych firm w Polsce” „Gazety Finansowej” (47. miejsce w 2020 r.), w zestawieniu Najwięksi money.pl (48. pozycja w 2021 r.), w ramach nagród TOP Franczyzobiorca 2022 czy w rankingu „30 najpopularniejszych franczyz” magazynu „Franczyza & Biznes” (16. miejsce w 2021 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii i Portugalii.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter