Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Lars Callebro wprowadza do Polski Taco Bar, szwedzką sieć restauracji franczyzowych

„Obecnie szukamy partnerów franczyzowych, master franczyzobiorcy lub pojedynczych franczyzobiorców, z którymi wspólnie wprowadzimy Taco Bar na rynek polski. Naszym celem jest osiągnięcie wysokiego zwrotu z inwestycji i rozpoznawalności na rynku w Polsce” – mówi Lars Callebro, CEO Taco Bar.

Taco Bar, największa szwedzka sieć restauracji serwująca potrawy z kuchni meksykańskiej i teksańskiej (Tex-Mex), poszukuje franczyzobiorcy w Polsce. Sieć, która od 40 lat z sukcesem buduje markę w najbardziej zaludnionym kraju Skandynawii, planuje ekspansję na polskim rynku.

Taco Bar opiera się na franczyzie

Za sprawą franczyzy, marka Taco Bar rozwinęła się organicznie przez ostatnie cztery dekady, z jednej restauracji, którą założyło trzech przyjaciół, do obecnie ponad 45 lokalizacji na terenie całej Szwecji. Co roku restauracje Taco Bar odwiedza 2 miliony gości. Ten sukces opiera się na współpracy z około 35 franczyzobiorcami.

Jak sugeruje nazwa, koncepcja Taco Bar skupia się wokół taco i potraw kuchni meksykańskiej i teksańskiej typu Tex-Mex, do których serwuje się margaritę – klasyczny koktajl z kuchni meksykańskiej, lub piwo Corona. Taco Bar ma swoje własne smaki i receptury, tak jak własny przepis na guacamole i chrupiące nachos, bezpośrednio importowane z Meksyku i USA.

„Wprowadzenie jakiejkolwiek marki na nowy rynek zawsze stanowi wyzwanie, ale rynek polski i jego możliwości przekonały nas, że jest to dobry kierunek dla Taco Bar jako marki i firmy. To nie tajne receptury i charakterystyczny smak, ale atmosfera i sposób, w jaki witani są goście sprawiają, że chce się do nas wracać. Wierzymy, że właśnie te elementy przesądzą o sukcesie Taco Bar w Polsce” – podsumowuje Lars Callebro, CEO Taco Bar.

Taco Bar na 40 lat

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Taco Bar to największa szwedzka sieć restauracji Tex-Mex z ponad 45 lokalizacjami na terenie Szwecji. Sieć serwuje tacos, dania kuchni Tex-Mex, margarity i wiele innych potraw z kuchni meksykańskiej i teksańskiej z wpływami skandynawskimi i fusion. Firma została założona w 1983 roku przez trzech przyjaciół: Petera, Judy’ego i Håkana, i obecnie funkcjonuje jako franczyza. Sieć co roku powiększa się o nowa lokalizację.

Przy wsparciu Explore Markets

Explore Markets wspiera klientów w ekspansji na rynkach Europy Środkowej, Wschodniej i w Skandynawii. Firma posiada 20-letnie doświadczenie na międzynarodowych rynkach i dostęp do sieci partnerów, którzy opracowują analizy rynkowe i strategie wejścia i rozwoju na rynkach zagranicznych. Wspieramy przedsiębiorców planujących ekspansję w procesie decyzyjnym oraz udzielamy praktycznego wsparcia, jak pomoc w otwarciu przedstawicielstwa czy nawiązaniu kontaktów biznesowych. Pomagamy klientom zrozumieć, wejść i rosnąć na wybranym rynku, korzystając z nowoczesnych metod pracy i sprawdzonej metodologii.