LANCERTO uruchomiło w Łańcucie nowy magazyn logistyczny. Obiekt o powierzchni aż 3 tys. mkw. przeznaczony jest do obsługi zamówień ecommerce i platform marketplace. Nowa inwestycja powstała w odpowiedzi na dynamiczny rozwój sprzedaży online, która tylko w ostatnich trzech latach urosła o 500 procent.
Obiekt zlokalizowany jest w Łańcucie, w bardzo bliskim sąsiedztwie centrali firmy, a także dotychczasowego centrum logistycznego i zakładu produkcyjnego, w którym powstają ubrania marki. Budynek z ubiegłego wieku przeszedł pełną rewitalizację. Inwestycja w nowoczesny magazyn to kolejny krok w usprawnieniu logistyki LANCERTO. Wszystko po to, aby dostarczyć klientom produkty w jak najkrótszym czasie i w doskonałym stanie.
9 tys. mkw powierzchni magazynowej
Jest to już czwarty obiekt logistyczny, którym dysponuje LANCERTO. Dzięki inwestycji powierzchnia magazynowa wzrosła do blisko 9 tys. mkw. Nowy magazyn przeznaczony jest do efektywnej obsługi kanału e-commerce i platform marketplace tj.: Zalando, Modivo, Allegro i Empik.
W nowym magazynie LANCERTO zaprojektowano szereg innowacyjnych rozwiązań. Nowoczesna przestrzeń podzielona jest na dwa poziomy składowania – parter „0” i antresolę „1”. Takie rozwiązanie pozwala przechowywać dwa razy więcej produktów niż ma to miejsce w tradycyjnych magazynach.
W projekcie obiektu przewidziano specjalnie zaprojektowane strefy kompletacji przyjęć i wysyłek, które dodatkowo usprawnią pracę oraz pozwolą istotnie zaoszczędzić pozostałą przestrzeń.
Obiekt jest w pełni monitorowany i wyposażony w nowoczesne stanowiska do pakowania przesyłek pod kątem e-commerce, a także bardzo istotną dla sprawnej i jakościowej obsługi klienta – strefę zwrotów.
LANCERTO ma wzrost e-commerce o 500 procent
PARTNER PORTALU
– Podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu nowego magazynu z uwagi na stały wzrost liczby zamówień online. W ciągu ostatnich trzech lat nasz kanał e-commerce zanotował wyjątkowy wzrost o 500 procent. Ten dynamiczny rozwój wymaga wprowadzenia nowych, bardziej efektywnych rozwiązań logistycznych, które staną się możliwe dzięki naszej nowej, nowoczesnej inwestycji. Dzięki temu będziemy w stanie jeszcze szybciej dostarczać zamówienia naszym klientom, zapewniając optymalne warunki przechowywania produktów. – mówi Michał Grochala, Brand Manager LANCERTO.
W trosce o tkaniny i sprawną obsługę
Technologia budowy wykorzystana podczas modernizacji oraz izolacji samego budynku oraz dodatkowe wyposażenie m.in. nagrzewnice, pomogą utrzymywać stałą temperaturę i wilgotność, co jest szczególnie istotne podczas przechowywania odzieży z naturalnych tkanin. Przygotowano też wygodne dla pracowników i efektywne strefy kompletacji przyjęć i wysyłek, które dodatkowo usprawnią pracę i pozwolą w znacznym stopniu zaoszczędzić przestrzeń.
Samowystarczalność energetyczna i nowoczesne systemy
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Magazyn jest neutralny energetycznie a tym samym samowystarczalny pod względem energetycznym – na dachu obiektu zamontowano panele fotowoltaiczne o łącznej mocy ok. 100 kW.
Magazyn wykorzystuje nowoczesne systemy – oprócz pełnego całodobowego monitoringu zastosowanie znajdą tutaj także Systemy Sygnalizacji Pożaru (SAP) oraz nowy system zarządzania magazynem – WMS.
Ten ostatni – zintegrowany system globalnego zarządzania procesami logistyki magazynowej – ułatwia i przyśpiesza znacząco pracę obecnym pracownikom, a także umożliwia maksymalne skrócenie czasu szkolenia nowo zatrudnionych osób.
Nie tylko magazyn
Nowy obiekt to nie tylko powierzchnia magazynowa – obok pomieszczeń przeznaczonych do przechowywania ubrań i akcesoriów LANCERTO znajdą się tutaj także nowoczesne powierzchnie biurowe dla pracowników ecommerce i marketingu oraz biura obsługi klienta i infolinii.
LANCERTO to polska marka założona w 2008 roku. Znana ze swojego innowacyjnego stylu, komfortowej i wysokiej jakości odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn. Kolekcje marki powstają z myślą o mężczyznach ceniących wygodę i elegancję. Ekskluzywnie wyselekcjonowane tkaniny, perfekcyjny krój oraz staranność wykończenia to pewność nienagannego wizerunku w każdej sytuacji.
LANCERTO dysponuje sklepem online lancerto.com oraz ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski, w których profesjonalni i wykwalifikowani doradcy klienta dobiorą ubranie pod kątem okazji, potrzeb i cech fizycznych Klienta. Asortyment marki to klasyczne garnitury, smokingi, marynarki, koszule, swetry, płaszcze, kurtki, spodnie chino oraz skórzane buty wizytowe o ponadczasowym wzornictwie, a także szeroki wybór dodatków takich jak: krawaty, poszetki, szale, spinki do mankietów, szelki i skórzane paski. Ponadto marka oferuje odzież premium w stylu smart casual tj. jeansy, dzianiny, t-shirty i koszulki polo.