„Color is the new black” czyli Black Weekend w Centrum Janki

Już 24 i 25 listopada Centrum Janki klienci będą mogli nie tylko kupić mnóstwo produktów w supercenach, ale również zdobyć nagrody za zakupy. W ramach Black Weekend na klientów galerii czekały będą praktyczne ekotorby oraz karty podarunkowe do Centrum Janki o wartości 100 zł.

W najbliższy piątek i sobotę, czyli 24 i 25 listopada, klienci Centrum Janki będą mieli szansę na zdobycie atrakcyjnych prezentów. Galeria postanowiła największe w roku święto promocji obchodzić pod hasłem „Color is the new black”, dlatego będzie tam można znaleźć barwną scenografię i przyciągające oko stylizacje.

Dwa dni promocji

Robiąc zakupy w Centrum Janki na kwotę co najmniej 200 zł na maksymalnie 2 paragonach będzie można otrzymać praktyczną i ekologiczną torbę. Stworzona z banerów reklamowych szoperka z wewnętrzną kieszonką zamykaną na zamek będzie idealną towarzyszką każdych zakupów. Duża pojemność i solidne rączki wykonane z pasów samochodowych sprawią, że zmieści się do niej naprawdę wiele, a przy okazji banery zyskają swoje drugie życie. Natomiast robiąc zakupy za kwotę 450 zł na maksymalnie 2 paragonach można zdobyć kartę podarunkową do Centrum Janki o wartości 100 zł. Ekologiczna karta wyprodukowana bez użycia plastiku, to doskonały pomysł na prezent. Zdobycie upominków będzie dziecinnie proste: paragony wystarczy zarejestrować w Punkcie Obsługi Akcji, gdzie znajdziemy także regulamin promocji.

Black Weekend w Centrum Janki będzie również okazją do tego, by podejrzeć jesienno-zimowe stylizacje stworzone przez stylistkę. To idealny moment na to, by poszukać swojego nowego stylu i uzupełnić garderobę dla całej rodziny w promocyjnych cenach. Obniżki z pewnością ucieszą także tych, którzy planują w tym czasie zaopatrzyć się w prezenty bożonarodzeniowe dla swoich bliskich.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Oszczędności zdobyte przy okazji promocji oraz zdobyte karty podarunkowe umożliwią jeszcze lepsze gospodarowanie domowym budżetem. To oznacza więcej gotówki na jesienne przyjemności i prezenty dla bliskich nam osób.

Ponad 170 najemców

CENTRUM JANKI zostało otwarte w 1999 roku w miejscowości Janki przy ruchliwej trasie na Kraków, Wrocław, Łódź i Katowice. Dzięki stałej rozbudowie oraz modernizacji jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych centrów handlowych w aglomeracji warszawskiej. Obiekt o powierzchni 85 498 m² oferuje odwiedzającym możliwość dokonania zakupów w 170 sklepach.

Do głównych najemców Centrum Janki należą: Auchan, Zara, Reserved, C&A, Bershka, CCC, Empik, H&M, Jysk, Mohito, Stradivarius, Kazar, Deichmann, Hebe Zdrowie i Piękno, Douglas, Kakadu, New Yorker, Rossmann, Sephora, Smyk, Leroy Merlin, Media Markt oraz TK MAXX. Na terenie obiektu działają także kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki oraz 20 lokali gastronomicznych, m.in. restauracja Pizza Hut, a także kawiarnie, takie jak Starbucks czy Costa Coffee.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Na odwiedzających czeka parking oferujący 3151 miejsc postojowych. Centrum Janki znalazło się na czwartym miejscu w raporcie „Centra handlowe przyjazne dzieciom” przygotowanym przez firmę doradczą Colliers. Właścicielem Centrum Janki jest Cromwell Property Group. Zarządcą obiektu jest Apsys Polska SA.