Otwarcie dwudziestego sklepu sieci Sweet Factory Store w Polsce miało miejsce 18 listopada w Galerii Katowickiej. Marka konsekwentnie realizuje strategię rozwoju swojego portfolio o lokalizacje znajdujące się w centrach handlowych. Sklep w Galerii Katowickiej jest trzecim tego typu sklepem.
Sklep jest zlokalizowany na poziomie 0 w jednej z najbardziej uczęszczanych jej części. Lokal o powierzchni 120 metrów kwadratowych ma szeroką narożną witrynę, która eksponuje wnętrze sklepu.
Sweet Factory Store liderem sprzedaży słodyczy w formule Pick’n’mix
Wystrój dwudziestego sklepu został zaprojektowany z uwzględnieniem nowych elementów jakimi są dwie żyrafy w kolorach marki z których większa ma 3,2 m wysokości. Są one kolejnym obok podajnika na gumy o pojemności 40 000 gum czy strefy selfie, elementem sklepów sieci, który ma dostarczyć klientom wyjątkowych doświadczeń.
Przez pierwsze 3h klienci mieli okazję spotkać się z gwiazdą Tik Toka – Jasperem. Chętni tłumnie pojawili się na wydarzeniu, choć wielu z nich czekało na zakupy w sklepie i spotkanie z idolem w kilkuset metrowej kolejce.
PARTNER PORTALU
Sweet Factory Store jest liderem na polskim rynku sprzedaży słodyczy w formule Pick’n’mix takich jak żelki, gumy, cukierki, lizaki, pianki, opcje bezglutenowych i wegańskich produktów z całego świata. W ofercie marka ma również wysokiej jakości produkty czekoladowe oraz ręcznie robione krówki wspierając tym samym polskie firmy będące lokalnymi producentami.
Sieć w pierwszych sześciu miesiącach 2024 roku planuje dynamiczny rozwój – 7 kolejnych otwarć w największych centrach handlowych w Polsce, z których najbliższe będzie miało miejsce w Westfield Arkadia w Warszawie.
Podwojenie liczby sklepów
„Nasze plany na kolejne lata zakładają podwojenie liczby sklepów. Nasza firma przyjęła strategię dynamicznego rozwoju, która ma na celu utrzymanie tego tempa ekspansji. Szczególnie intensywny wzrost miał miejsce w latach 2022 i 2023, gdy osiągnęliśmy największy przyrost. W ciągu tego roku otworzyliśmy sklepy w miejscowościach takich jak Świnoujście, Poznań, Zielona Góra, Karpacz, Zakopane i Rzeszów. Ponadto, do końca roku planujemy otworzyć jeszcze trzy kolejne placówki. Podsumowując, przed nami wyjątkowo dynamiczny rozwój’ – w wywiadzie dla SCF News/Retailnet.pl mówiła Monika Łoś, Dyrektor Operacyjny, Sweet Factory Store.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter