Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Sweet Factory Store ma w Polsce już 24. lokalizacje

Sweet Factory Store otworzył swój sklep w Złotych Tarasach. To już 24. w Polsce i 3. w Warszawie stacjonarny punkt sprzedaży tej niezwykle popularnej marki oferującej szeroki wybór słodyczy.

Nowo otwarty sklep Sweet Factory Store znajduje się na pierwszym piętrze Złotych Tarasów. Fani słodkości znajdą tu żelki, pianki, krówki, czekoladki, gumy, lizaki, cukierki, a także słodycze bezglutenowe, wegetariańskie oraz propozycje bezcukrowe. Klienci sklepu mogą nabyć zarówno słodycze na sztuki, jak i tworzyć własne zestawy.

Nowy sklep Sweet Factory Store w Złotych Tarasach to nie tylko różnorodność słodkiej oferty, ale i nietuzinkowy, kolorowy i miły dla oka design, który przyciąga klientów z różnych grup wiekowych. Marka oferująca szeroką gamę słodyczy doskonale rozumie, jak należy tworzyć unikalne doświadczenia i jak można wykorzystać potencjał płynący z omnichannel.

„Otwarcie sklepu Sweet Factory Store stanowić będzie dopłenienie oferty centrum. Już teraz możemy zdradzić, że to nie koniec nowości. Niebawem do grona najemców Złotych Tarasów dołączy nowa marka z innej kategorii – oferująca personalizowane akcesoria GSM” – komentuje Karolina Mucha, Senior Leasing Specialist, Cushman & Wakefield.

Dynamiczny rozwój sieci sprzedaży

Sweet Factory Store jest liderem na polskim rynku sprzedaży słodyczy w formule Pick’n’mix takich jak żelki, gumy, cukierki, lizaki, pianki, opcje bezglutenowych i wegańskich produktów z całego świata. W ofercie marka ma również wysokiej jakości produkty czekoladowe oraz ręcznie robione krówki wspierając tym samym polskie firmy będące lokalnymi producentami.

Sieć w pierwszych sześciu miesiącach 2024 roku planuje dynamiczny rozwój – 7 kolejnych otwarć w największych centrach handlowych w Polsce.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

„Nasze plany na kolejne lata zakładają podwojenie liczby sklepów. Nasza firma przyjęła strategię dynamicznego rozwoju, która ma na celu utrzymanie tego tempa ekspansji. Szczególnie intensywny wzrost miał miejsce w latach 2022 i 2023, gdy osiągnęliśmy największy przyrost. W ciągu tego roku otworzyliśmy sklepy w miejscowościach takich jak Świnoujście, Poznań, Zielona Góra, Karpacz, Zakopane i Rzeszów. Ponadto, do końca roku planujemy otworzyć jeszcze trzy kolejne placówki. Podsumowując, przed nami wyjątkowo dynamiczny rozwój’ – w wywiadzie dla SCF News/Retailnet.pl mówiła Monika Łoś, Dyrektor Operacyjny, Sweet Factory Store.