Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Do końca roku jeszcze dwie nowe restauracje Popeyes w Warszawie

Nowa restauracja w Galerii Młociny to dla nas bardzo ważne miejsce na gastronomicznej mapie stolicy i już 27 listopada pojawiamy się na Bielanach. W tym roku czeka nas jeszcze jedno otwarcie Popeyes w Warszawie – mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes CEE.

Trzy roczne vouchery na kultową kanapkę Chicken Sandwich, bass brand grający muzykę na żywo, fotobudka i darmowy poczęstunek dla pierwszych 50 gości, tak Popeyes będzie świętował otwarcie swojej drugiej warszawskiej restauracji. Już 27 listopada o 10.00 w Galerii Młociny kolejny Popeyes w stolicy odsłoni swoją pomarańczową kotarę.

Popeyes z niespodziankami

Popeyes, jak to ma w zwyczaju, nie zapomniał o przygotowaniu specjalnych niespodzianek dla swoich wielbicieli. Sieć przygotowała vouchery pozwalające bezpłatnie delektować się niepowtarzalnym smakiem kultowej kanapki Chicken Sandwich przez cały kolejny rok. Prezent otrzymają trzy pierwsze osoby, które w dniu otwarcia, jako pierwsze staną w kolejce przed restauracją Popeyes wewnątrz Galerii Młociny (na poziomie +2, w strefie Spotkania i Dania). Galeria Młociny otwiera się o 6.00 i od tej godziny wielbiciele Popeyes mogą czekać pod restauracją w miejscu oznaczonym pomarańczowym dywanem i borderami. Kolejne pięćdziesiąt osób stojących przed restauracją zje Chicken Sandwich za darmo.*

„Dla całego naszego zespołu każde otwarcie to niesamowite przeżycie. Nowa restauracja w Galerii Młociny to dla nas bardzo ważne miejsce na gastronomicznej mapie stolicy. Pojawimy się w tak bardzo oczekiwanym przez warszawiaków miejscu, od początku padały pytania o północno-zachodnią część miasta. Spełniamy zatem oczekiwania naszych wielbicieli i już 27 listopada pojawiamy się na Bielanach” – mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes CEE.

„Nie mówimy jednak stop, w tym roku czeka nas jeszcze jedno otwarcie Popeyes w Warszawie.- dodaje Aleksandrowicz.

Ponad 50. letnia historia

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Założona w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej.

W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej. Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4300 restauracjami w USA i na całym świecie.

Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 40 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts.