Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Galeria Katowicka: Nowe otwarcia, które dostarczą wrażeń i emocji

Galeria Katowicka poszerza grono najemców. Sklep, w którym można poczuć się, jak w domu, aplikacja, która buduje społeczność wokół wspólnych aktywności, a może event z gwiazdą TikToka? Nowym otwarciom w Galerii Katowickiej towarzyszą pełne wrażeń, angażujące opowieści o produktach i markach.

Dostarczanie wrażeń i emocji jest w budowaniu relacji z klientem równie ważne, jak satysfakcja z jakości, designu czy cen oferowanego asortymentu. Marki stawiają na uatrakcyjnianie nowo otwieranych konceptów – jeśli mierzyć buty, to w przytulnym salonie, a jeśli próbować słodyczy z całego świata, to uwieczniając to na zdjęciu z celebrytą. Pretekstów do tego rodzaju doświadczeń, przywiązujących do marek i miejsc, dostarczyły kolejne nowe otwarcia w Galerii Katowickiej.

Wellbeing według Nike

Ponad 500 m2 powierzchni salonu NIKE w nowej lokalizacji w Katowickiej to zupełnie nowa odsłona marki. Tak nowatorski koncept NIKE jest pierwszym tego typu w regionie. Przyjazne entuzjastom zdrowego stylu życia miejsce ma inspirować i integrować.

Sklep urządzono na podobieństwo mieszkania, tak aby klient przymierzając produkty czuł się komfortowo i swobodnie, wyobrażając sobie, jak będą pasowały do niego w codziennym życiu. Wrażenia związane z wybieraniem nowych butów do biegania nie kończą się w chwili ich zakupu, przedłużają je specjalistyczne aplikacje mobilne.

Obok podpowiadania ofert zakupowych aplikacje czuwają nad stopniem zużycia zakupionego obuwia i dają możliwość wspólnych treningów z innymi użytkownikami. Zarówno aranżacja salonu, jak i funkcjonalność aplikacji wspierają budowanie zaangażowanej społeczności wokół marki.

Sweet Factory z mocnym otwarciem

Innym przykładem angażowania społeczności przez markę jest event otwierający w Galerii Katowickiej sklep Sweet Factory. Wziął w nim udział popularny w social mediach Kacper Porębski JASPER. Na TikToku aktywnie śledzi go ponad 2,6 mln osób, a jego filmy zostały polubione ponad 170 mln razy. JASPER przeciął wstęgę na otwarcie salonu, składał autografy na słoiczkach ze słodyczami, pozował do zdjęć i filmików z klientami.

Nowy najemca, Sweet Factory, otwierając już 20. lokal w Polsce, stworzył niecodzienną okazję spotkania z idolem, który swoją obecnością dodał otwarciu sklepu emocji i pozytywnych skojarzeń.

– W Galerii Katowickiej dbamy o to, żeby nowe koncepty i kolejne otwarcia salonów wnosiły ze sobą wyjątkową jakość. Dbając o wrażenia, jakie niesie ze sobą bezpośredni kontakt z marką, o wartość dodaną do zakupów, przedłużającą towarzyszącą im przyjemność, budujemy przywiązanie i do sklepu, i do samej Galerii. Nastawienie na angażowanie społeczności, w wydaniu zarówno Nike jak i Sweet Factory, bardzo wpisuje się w nasze podejście oparte o uważne słuchanie klientów, rozpoznawanie ich potrzeb i skuteczne reagowanie na nie – podsumowuje Joanna Bagińska, dyrektorka Galerii Katowickiej.

Galeria Katowicka kompleksem komunikacyjno-komercyjnym

Galeria Katowicka mieści się w ścisłym centrum Katowic i jest unikalnym kompleksem komunikacyjno-komercyjnym. Powierzchnia najmu wynosi 47,609 m2 i obejmuje ponad 200 lokali, restauracji i punktów handlowych, m.in. Peek & Cloppenburg, TK Maxx, Multikino, Zara, Pull & Bear, Bershka, C&A, Reserved, Euro RTV AGD, Douglas czy Flying Tiger Copenhagen. Posiada także 10 salowe Multikino z salą Xtreme – najnowocześniejszą w Polsce, wyposażoną w system dźwiękowy Dolby Atmos oraz projektor laserowy 4K. Centrum handlowe połączone jest bezpośrednio z dworcem kolejowym i podziemnym terminalem autobusowym komunikacji miejskiej.

Galeria Katowicka została otwarta 18 września 2013 r., a jej właścicielem jest duży fundusz instytucjonalny. Za asset management Galerii Katowickiej odpowiedzialny jest Savills Investment Management. Za zarządzanie, codzienne funkcjonowanie obiektu oraz kwestie związane z wynajmem powierzchni handlowej odpowiada natomiast APSYS Polska.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem