Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Debiut drogerii dm w Baranowie w nowo otwartym Pasażu Kępińskim


Już 30 listopada o godzinie 9:00 rano w Baranowie koło Kępna, w nowo otwartym Pasażu Kępińskim przy ul. Wrocławskiej 47A otwarta zostanie pierwsza drogeria dm w mieście. Z tej okazji dla klientów przygotowano m.in. powitalny 15% rabat na całe zakupy i szereg atrakcji dla całych rodzin.

– Pasaż Kępiński w Baranowie został okrzyknięty największą inwestycją handlową w powiecie, a my bardzo cieszymy się, że to właśnie w tym miejscu otworzymy pierwszą drogerię dm. Już w najbliższy czwartek zapraszamy mieszkańców Baranowa i okolic na zakupy. Specjalnie dla nich przygotowaliśmy szereg niespodzianek i atrakcyjne ceny – mówi Marek Mączka, Kierownik Regionalny dm w Polsce.

W asortymencie dm znajduje się szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy. W dziale dziecięcym sklepu dm rodzice znajdą wszystko dla niemowląt i dzieci. Klienci kupią tu także żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karmę dla zwierząt. Dużą popularnością, cieszą się wysokiej jakości produkty marek własnych. Wśród nich wymienić należy najlepiej sprzedającą się markę certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde, czy popularną markę Balea.

Szerokie alejki, jasna i przyjazna aranżacja wnętrz sklepów sprawia, że zakupy są wygodne i przyjemne dla klientów. Obok bezpłatnego dystrybutora z wodą w sklepie znajdują się fotokioski z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć i naklejek. Rodzice na miejscu znajdą przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove. Dla najmłodszych dm przygotował bujanego konika oraz małe wózki zakupowe.

Tym, co wyróżnia dm na polskim rynku są ceny

Tym, co wyróżnia dm na polskim rynku są ceny. Drogerie gwarantują atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie. Dzięki temu klienci nie muszą już polować na promocje danych produktów i kupować na zapas, bo w dm ceny są trwale korzystne. dm wychodzi z założenia, że nie należy sztucznie zawyżać cen, by potem obniżać je na krótki okres, zmuszając klienta do kupowania produktów na promocjach, a nie wtedy, kiedy faktycznie ich potrzebuje.

Drugim wyróżnikiem są atrakcyjne oferty kuponów rabatowych w aplikacji „Mój dm” oraz dodatkowe kupony PAYBACK. W skali miesiąca to łącznie około dwudziestu różnego rodzaju kuponów, które w połączeniu z gwarancją trwałej ceny tworzą korzystną ofertę dm.

Wyjątkowo z okazji otwarcia drogeria oferuje dodatkowy 15% rabat powitalny oraz kremowy żel pod prysznic marki własnej Balea. Będzie można otrzymać go w prezencie przy zakupach za okazaniem kuponów dostępnych w gazetkach dm lub zakupić. Oferta ważna jest do 10 grudnia lub do wyczerpania zapasów.

Na odwiedzających drogerię dm w dniach 30 listopada i 2 grudnia czekać będą mini prezenty, atrakcyjne animacje i zabawy z muzyką, spotkanie z pluszowym Misiem Czyścioszkiem – Saubär. W dniu otwarcia drogeria dm zaoferuje klientom doradztwo w zakresie pielęgnacji twarzy kosmetykami Uzdovisko oraz rozgrzewającą herbatę i pop corn.

A już dziś mieszkańcy całej Polski mogą kupować w sklepie online www.dm.pl oraz za pomocą aplikacji “Mój dm”. Mają przy tym możliwość wybrania najbardziej komfortowej i wygodnej dla siebie opcji realizacji zamówienia: dostawy w ciągu 2-3 dni roboczych do domu, dowolnego punktu odbioru DPD Pickup, urządzenia Paczkomat® InPost, albo odbioru ekspresowego w swojej drogerii stacjonarnej już po 3 godzinach od złożenia zamówienia.

Powierzchnia sali sprzedaży dm w Baranowie wynosi 541 m2. Drogeria zadbała o dodatkowe udogodnienia dla klientów. Sklep wyposażony jest w ławeczkę do odpoczynku, stację pakowania prezentów, z której korzystać można nieodpłatnie. Na klientów czeka komfortowy parking. Sklep dm otwarty będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 09:00 do 21:00.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem