Drugi Popeyes w Warszawie. Lokal działa w Galerii Młociny

Z okazji otwarcia nowej restauracji Popeyes rozdał kolejne trzy roczne bony na kanapki Chicken Sandwich. Pierwsi goście już od 6.00 czekali przed nowym lokalem, a jeden z nich swoją podróż do Popeyes rozpoczął o 4 rano.

W Galerii Młociny już od wczesnych godzin rozbrzmiewała muzyka rodem z ulic Nowego Orleanu. W przestrzeniach galerii o luizjański klimat zadbał grający na żywo brass brand. Tuż po 10:00 druga warszawska restauracja Popeyes została uroczyście otwarta.

Jak zawsze przed lokalem ustawiła się kolejka, a pierwszych 50 oczekujących Popeyes poczęstowało słynną chrupiącą Chicken Sandwich. Jednak wielbiciele marki nie poprzestali na tym i chętnie zamawiali także inne klasyki Popeyes – frytki Supreme Fries (z sosem serowym i ze szczypiorkiem), Chicken Tenders czy Louisiana Wings glazurowane w słodko-ostrym sosie Voodoo Sweet Chilli. – Super chrupiące, bardzo intensywny sos i nie spodziewałam się, bo zwykle barbeque kojarzy mi się trochę mdło, a ten jest z nutką pikantności – tak goście oceniali smak Chicken Tenders

Przepis na sukces Popeyes jest niezmienny: soczysty kurczak i chrupiąca panierka, doskonałe dodatki, a wszystko okraszone smakiem wyrazistych przypraw inspirowanych Luizjaną. W swojej kuchni Popeyes czerpie z tradycji smaków Nowego Orleanu, miasta różnych kultur i grup etnicznych. Sądząc po reakcjach gości, wydaje się, że warszawiakom te smaki szczególnie przypadły do gustu

Popeyes ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną

PARTNER PORTALU

Kaufland

Założona w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej.

W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej. Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4200 restauracjami w USA i na całym świecie.

Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 35 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach.

RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts. Aby dowiedzieć się więcej o marce Popeyes®, odwiedź stronę www.popeyespolska.com lub śledź nas na Facebooku, Tiktoku, Twitterze i Instagramie.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz