Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

ALDI wciąż się rozwija i ma w Polsce już 300. sklepów

6 grudnia swoje progi dla klientów otworzy nowy sklep ALDI w Opolu. Placówka zlokalizowana przy ulicy Krapkowickiej jest 300. sklepem sieci w Polsce i 10. w województwie opolskim. Z okazji tego wyjątkowego otwarcia ALDI zaplanowało dla swoich klientów liczne promocje.

– Każde otwarcie nowego sklepu to dla nas niezwykle ważne wydarzenie, które potwierdza, że obrany przez nas kierunek rozwoju przynosi efekty w praktyce. Z tej perspektywy otwarcie 300. sklepu jest dla nas pewnego rodzaju ukoronowaniem dotychczasowej działalności w Polsce. Warto bowiem podkreślić, że powód do świętowania jest dla nas tak naprawdę podwójny, ponieważ w tym roku ALDI obchodzi 15-lecie swojej obecności w Polsce. – mówi Marek Ostrówka, Kierownik Sprzedaży ALDI w Polsce.

ALDI rośnie zgodnie z planem

– Od dwóch lat nasze sklepy znajdują się w każdym województwie, dzięki czemu codziennie możemy oferować naszym klientom produkty najwyższej jakości, w możliwie najniższych cenach. Jesteśmy bardzo dumni, że to właśnie w Opolu zostanie otwarty 300. sklep ALDI, a my będziemy mogli celebrować ten przełomowy moment w naszym rozwoju wspólnie z mieszkańcami – dodaje.

Sklep w Opolu został przygotowany zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji. Łączna powierzchnia nowego ALDI wynosi ok. 1000 m2. Sieć zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów. Sklep wyposażony jest bowiem w krajalnicę do chleba i małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów.

Tuż przy wejściu na klientów czeka komfortowy parking z uwzględnieniem dedykowanych miejsc dla rodzin z dziećmi, a także osób niepełnosprawnych. Sklep otwarty będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 20:00. Sieć zatrudniła kilkunastu pracowników na potrzeby nowo otwartej lokalizacji.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem