Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

APSYS: Posnania przyciąga klientów świątecznymi atrakcjami

Grudzień to kluczowy miesiąc dla handlu. By wprowadzić gości w świąteczny nastrój i ułatwić decyzje zakupowe, należąca do APSYS Posnania przygotowała atrakcje dla różnych grup klientów. Wioska Świętego Mikołaja, kolejka elektryczna czy jarmark to niektóre z nich.

Okres przedświąteczny to jeden z najbardziej wymagających momentów w branży sprzedażowej. To czas, w którym klienci częściej odwiedzają obiekty handlowe. W odpowiedzi na wzmożony ruch i oczekiwania gości, Posnania przygotowała świąteczne atrakcje. Na najmłodszych czeka Wioska Świętego Mikołaja oraz specjalna kolejka. Z kolei dorośli, mają szansę odwiedzić bożonarodzeniowy jarmark pełen świątecznego asortymentu.

Atrakcje dla wszystkich

„Święta to dla branży retail czas wytężonej pracy. Apsys, zarządca Posnanii, co roku inicjuje działania, które stanowią dodatkową zachętę do odwiedzania naszego obiektu. Stawiamy na wyjątkowe dekoracje, wydarzenia dla klientów, przygotowujemy prezentowniki, by ułatwić decyzje zakupowe – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii.

„Oferujemy również karty podarunkowe, które teraz są dostępne w specjalnych, świątecznych opakowaniach. Doładowaną kwotę można wykorzystać w dowolnym sklepie Posnanii. To idealne rozwiązanie dla tych, którzy nie mają pomysłu na prezent” – podkreśla szefowa marketingu Posnanii.

„Chcąc poszerzyć ofertę sprzedażową w okresie przedświątecznym, portfolio najemców Posnanii rozszerzyło się o stoiska, na których klienci mogą zaopatrzyć się w świąteczny asortyment. Dzięki takim inicjatywom, Posnania zwiększa ofertę produktów sezonowych i lokalnych. Cieszymy się, że nasze działania spotykają się z uznaniem klientów i sprawiają, że wybierają oni Posnanię – dodaje Agnieszka Juszkis.

Posnania w portfelu APSYS

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.

Apsys zawsze był firmą z wizją i ambicjami, by realizować unikalne projekty, tworzyć miejsca ikoniczne, znaczące, na stałe wpisujące się w tkankę miejską. Począwszy od 2022 r. w swojej działalności spółka kieruje się hasłem “Razem, inne miasto jest możliwe”. Apsys chce jeszcze mocniej i odpowiedzialniej wykorzystywać potencjał miast, wpływać na ich przemiany uwzględniając potrzeby środowiskowe, pobudzać rozwój społeczny i ekonomiczny, a ponadto wspólnie, w oparciu o dialog z interesariuszami, tworzyć komfortowe otoczenie dla ludzi.

Celem strategicznym firmy jest zmiana miast na lepsze i tworzenie wyjątkowych miejsc, dzięki którym życie wszystkich staje się piękniejsze.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są dopasowane do potrzeb klienta. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 23 obiektach handlowych zlokalizowanych w 18 największych miastach w kraju oraz biurowcem Arkada Business Park w Bydgoszczy i kompleksem biurowym React zlokalizowanym w centrum Łodzi. Apsys prowadzi także inwestycję mieszkaniową – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie.