VRG ma ponad 7 procentowy wzrost przychodów

Skonsolidowane przychody VRG w listopadzie wyniosły 111,3 mln zł, co oznacza wzrost o 7,4 proc. rdr. Narastająco od początku roku przychody VRG wyniosły 1,1 mld zł, o 0,7 proc. więcej rdr. Sprzedaż ciągnie w górę segment jubilerski.

Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w listopadzie 55,7 mln zł, o 1,8 proc. mniej rdr. W okresie styczeń-listopad w tym segmencie przychody wyniosły 521,6 mln zł i były niższe o 9,6 proc. rdr.

Segment jubilerski ciągnie wynik w górę

Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły w listopadzie 55,5 mln zł i były wyższe rdr o 18,6 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów w tym segmencie wyniosła około 585 mln zł, czyli wzrosła o 12,2 proc. rdr.

Sprzedaż online ukształtowała się w październiku na poziomie 14,5 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 26,9 proc. Narastająco od początku roku sprzedaż online wyniosła 111 mln zł i była niższa o 21,1 proc. rdr.

PARTNER PORTALU

Kaufland

VRG poinformowała, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnęła w listopadzie 53,4 proc. i była niższa o 1,7 pp. rdr. Narastająco, marża wyniosła 54,3 proc. i była wyższa o 0,7 pp. rdr.

Jak podano, łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec października 2023 roku wyniosła 52,7 tys. m kw., czyli wzrosła o 1,8 proc. rdr.

VRG ma pięć marek

VRG S.A. (poprzednia nazwa Vistula Group S.A.) jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. od 1993 r.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Grupa Kapitałowa VRG S.A. specjalizuje się w projektowaniu oraz dystrybucji wysokiej jakości kolekcji mody dla mężczyzn i kobiet oraz biżuterii. Jest właścicielem bardzo dobrze rozpoznawalnych znaków towarowych w pięciu głównych liniach: Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler Milano i W.KRUK. Grupa Kapitałowa VRG S.A. koncentruje się na zarządzaniu markami, projektowaniu odzieży i biżuterii oraz rozwoju własnej sieci sprzedaży w obydwu głównych segmentach (odzieżowym i jubilerskim).