Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

NEPI Rockcastle: Pitbull wchodzi do Galerii Warmińskiej

Najnowszy salon Pitbull zajmuje powierzchnię 72,17 m2 i znajduje się w należącej do NEPI Rockacastle Galerii Warmińskiej. W salonie jest dostępna strefa damska, męska oraz dziecięca. Dodatkowo są też specjalne edycje limitowanej odzieży i akcesoriów.

W lokalizacji możemy doświadczyć charakterystycznej dla marki aranżacji, jasna przestrzeń wyposażona jest w elementy w kolorach czerni i czerwieni podkreślających dynamiczny styl życia jej klientów.

Pitbull to marka zbudowana na wartościach takich jak: użyteczność, trwałość, wysoka jakość materiałów. Jej konstruktorzy i projektanci nieustannie pracują nad funkcjonalnością oraz komfortem noszenia codziennych ubrań. W ofercie znajduje się m. in. szeroki wybór kurtek, bluz, t-shirtów, spodni dresowych, czapek oraz akcesoriów. Ubrania są wykonane z najwyższej jakości materiałów, są przede wszystkim wygodne, wytrzymałe oraz odporne na uszkodzenia.

„Cieszymy się, że kolejna marka odzieżowa zdecydowała się na obecność w naszym centrum. Klienci mogą swobodnie dokonywać wyborów i odwiedzać Galerię Warmińską całymi rodzinami. Coraz częściej mogą liczyć na kompleksową obsługę – ubrać się, ale także dobrać odpowiednie dodatki – i tak jest właśnie w salonie Pitbull” – podkreśla Tomasz Górski, Asset Manager NEPI Rockcastle.

Marka Pit Bull początkowo oferowała początkowo odzież dla sportowców i amatorów sportów walki, dziś łączy sportowy styl i modę uliczną. Sieć ma 41 sklepów w całej Polsce.

Galeria Warmińska w portfelu NEPI Rockcastle

Należąca do NEPI Rockcastle Galeria Warmińska przy ul. Tuwima jest kultowym miejscem na mapie Olsztyna. Dzięki wyjątkowej architekturze, nawiązującej do tradycyjnego warmińskiego budownictwa odwiedzana jest również przez turystów.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Na powierzchni użytkowej około 41 500 m² znajduje się 170 sklepów znanych i cenionych w kraju i na świecie marek, wiele butików ma tu jedyne sklepy w regionie, kino, kawiarnie, restauracje, klub fitness, salon zabaw dla dzieci, a także amfiteatr i parking z 1200 miejscami.

Galeria jest przyjazna mamom i małym dzieciom: posiada trzy przytulne pokoje, w których można nakarmić czy przebrać dziecko, w strefie restauracyjnej do dyspozycji mam są bezpłatne mikrofalówki. Galeria Warmińska niemal co tydzień przygotowuje imprezy np. pokazy mody, koncerty czy imprezy propagujące zdrowy styl życia