Neinver: Ruszył sezon świątecznych zakupów w outletach FACTORY

Należące do Neinver outlety FACTORY rozpoczęły sezon świątecznych zakupów. Obok wyjątkowych dekoracji, wspólnych aktywności mikołajkowych dla dzieci i dorosłych, zaplanowano też akcje wsparcia dla zwierząt.

W tym roku zimowe wyprzedaże w FACTORY ruszają już 15 grudnia. Najemcy zaopatrzyli sklepy w bogatą ofertę produktów i jak co roku zapowiadają wzmocnienie zespołów sprzedażowych.

„Rozpoczynamy sezon świąteczny w outletach FACTORY, angażując naszych klientów
do wspólnych aktywności, wspierając ich w przygotowaniach i jak zawsze, oferując wyjątkowo atrakcyjne ceny. Zakupy w outletach to przyjemność i satysfakcja z dokonanych wyborów,
tym większa, gdy towarzyszy im radosna, świąteczna atmosfera oraz szczytny cel. W tym roku zachęcamy do wsparcia schronisk dla bezdomnych zwierząt w każdym z miast, gdzie obecne jest centrum FACTORY – mówi Natalia Wiśniewska, Marketing Manager NEINVER w Polsce.

W każdym z outletów FACTORY prowadzona będzie zbiórka dla lokalnego schroniska opiekującego się bezdomnymi zwierzętami. Lista potrzeb jest ogromna – od karmy, akcesoriów
i środków pielęgnacyjnych, pod datki pieniężne.

FACTORY zyskały oryginalne, świąteczne oświetlenie na zewnętrz i w pasażach handlowych. Dla wszystkich klientów przygotowano strefy selfie dostępne przez cały czas otwarcia centrów,
a także strefy z żywymi choinkami. Zaplanowano również warsztaty z tworzenia świątecznych pocztówek dla dzieci. W FACTORY w zamian za zakupy można zyskać w prezencie świąteczną choinkę albo zimową herbatę. Przygotowano też stanowiska pakowania prezentów.

PARTNER PORTALU

Kaufland

„Salony outletowe obecne w FACTORY są bardzo dobrze przygotowane zarówno pod kątem towaru jak i załogi, wzmacniając zespoły sprzedażowe na czas intensywnych odwiedzin klientów. Nowością w tym roku jest fakt, że większość topowych marek zdecydowało o rozpoczęciu wyprzedaży już w pierwszych tygodniach grudnia. Zatem oprócz mocnej oferty w sklepach należy spodziewać się również jeszcze bardziej atrakcyjnych cen – mówi Klaudia Czyżak – Janyszko, Retail Manager NEINVER.

Neinver to 17 outletów i 4 parki handlowe

NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.

NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz