Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Rex Concepts: Popeyes otwiera kolejną restaurację w Warszawie

14 grudnia w Blue City rozlegną się pierwsze dźwięki bass brandu. Muzyka na żywo będzie towarzyszyć otwarciu kolejnej, trzeciej już restauracji Popeyes w Warszawie. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts.

Popeyes, jak to ma w zwyczaju, nie zapomniał o przygotowaniu specjalnych niespodzianek dla swoich wielbicieli. Sieć rozda vouchery pozwalające bezpłatnie delektować się niepowtarzalnym smakiem kultowej kanapki Chicken Sandwich przez cały kolejny rok. Prezent otrzymają trzy pierwsze osoby, które w dniu otwarcia, jako pierwsze staną w kolejce przed restauracją Popeyes wewnątrz Blue City (na poziomie +2, w strefie gastronomicznej Food City). Blue City otwiera się o godzinie 6.00 i od tego momentu wielbiciele Popeyes mogą czekać pod restauracją w miejscu oznaczonym pomarańczowym dywanem i borderami. Kolejne pięćdziesiąt osób stojących przed restauracją zje Chicken Sandwich za darmo.

„Popeyes w Blue City to piąta restauracja, którą otwieramy w Polsce i zarazem ostatnia w tym roku. Planujemy zakończyć ten rok z przytupem, w naszym Popeyesowym stylu – ma być głośno, kolorowo i przede wszystkim smacznie. A przed nami 2024 i kolejne wyzwania, których nie możemy się już doczekać – mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes CEE.

Popeyes do Polski wprowadza Rex Concepts

Założona w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej. W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej.

Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4200 restauracjami w USA i na całym świecie. Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 35 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem