Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Swarovski otworzył flagowy, bajkowy salon

Swarovski otwiera drzwi do swojego największego w historii flagowego sklepu na nowojorskiej Fifth Avenue. Rozmieszczony na dwóch piętrach i mierzący 1300 metrów kwadratowych salon jest jak wejście do pudełka z biżuterią wypełnionego skarbami.

Lśniący kolorami i przepełniony blaskiem, sklep Swarovskiego na Fifth Avenue jest źródłem radosnej ekstrawagancji na najbardziej kultowej ulicy handlowej na świecie, oferując klientom możliwość zanurzenia się w lśniącym świecie jednej z najstarszych luksusowych firm w Europie.

Wchodząc do sklepu, klienci odkryją kryształową kolekcję Swarovski, od biżuterii i dekoracji dla wnętrz aż po okulary, zastawę stołową i produkty limitowane i efekty współprac z globalnymi markami, takimi jak ’47 x MLB® dla kultowej czapki New York Yankee i I HEART NY; a także w sklepie podziwiać będzie można kolekcję biżuterii wykonanej z diamentów hodowanych w laboratorium.

Sklep ma wzbudzać zachwyt

Zaprojektowany przez dyrektor kreatywną Giovannę Engelbert, sklep ma wzbudzać zachwyt, jednocześnie oddając hołd mieniącemu się pięknu kryształu. Rozmieszczony na dwóch piętrach i mierzący 1300 metrów kwadratowych, Swarovski na Fifth Avenue jest jak wejście do tętniącego życiem pudełka z biżuterią wypełnionego skarbami – w tym największym kryształowym chatonem, jaki kiedykolwiek wycięto.

Giovanna Engelbert skomentowała: “Ponieważ Nowy Jork jest legendarną stolicą mody, a także jest dla mnie jak drugi dom, ekscytujące jest obserwowanie, jak nasz flagowy sklep na 5th Avenue ożywa. Chciałam stworzyć wrażenie wejścia do ogromnego kryształu – świata Swarovski – i rozpalić wyobraźnię od momentu wejścia do sklepu. Od wielkich schodów w kształcie ośmiokąta po wykorzystanie pikowanego aksamitu i jedwabiu w całym sklepie, wszystkie detale mają zapewnić klientom poczucie przebywania w luksusowym pudełku z biżuterią. Moją wizją było stworzenie nowoczesnego, radosnego, wzniosłego i futurystycznego projektu, który odzwierciedla światło, energię i kolory Nowego Jorku”.

Alexis Nasard, Swarovski CEO, skomentował: “Swarovski na Fifth Avenue to kamień milowy dla firmy Swarovski i symbol ewolucji naszej marki. Ten wyjątkowy sklep sprawi, że Manhattan będzie lśnił jaśniej, pozwalając nowojorczykom doświadczyć wszystkich aspektów naszej marki w jednym luksusowym miejscu, które ożywia kreatywność, savoir-faire, elegancję i 128-letnie dziedzictwo Swarovskiego”.

Michele Molon, Swarovski CCO, skomentował: „Nasz salon flagowy na Manhattanie wyznacza kluczowy moment w naszej globalnej strategii sprzedaży detalicznej, oferując usługi i produkty, od nawiązania relacji po personalizację, z wyjątkową dbałością o potrzeby naszych klientów. To tutaj nasza globalna wizja ożywa dzięki blaskowi Swarovskiego, zapewniając unikalne wielokanałowe doświadczenie obsługi klienta”.

Eksplozaja kolorów

Świat Swarovski na Fifth Avenue to eksplozja kolorów wyrażona w charakterystycznych dla marki odcieniach. Z dwoma gigantycznymi kryształami otaczającymi wejście i niezliczonymi ośmiokątami zdobiącymi ściany w oszałamiających ekspozycjach produktów znanych z wyjątkowego kunsztu i piękna, koncepcja jest hołdem dla cudu samego kryształu. Kultowy ośmiokąt Swarovskiego jest osadzony w całym projekcie sklepu, od elewacji gablot na ścianie i ośmiokątnych stanowisk do przymierzania, po kryształowe klamki i kształt lusterek ręcznych.

W samym sercu parteru wielkie różowe schody w kształcie ośmiokątów prowadzą klientów na wyższe piętro. Obramowane są ośmiokątnymi witrynami zawierającymi urocze tablice przedstawiające epizody ze 128-letniej historii austriackiej marki – od jej narodzin w tyrolskich Alpach i wczesnych dni haute couture do dnia dzisiejszego, przynosząc olśniewający urok na planie Oscarów i na czerwonym dywanie na nowojorskiej Met Gala.

Na pierwszym piętrze znajduje się luksusowy biały butik poświęcony diamentom Swarovski Created Diamonds, a także salon, w którym serwowane są przekąski w charakterystycznej dla Swarovskiego porcelanie Rosenthal oraz przestrzeń, w której klienci mogą personalizować i dopasowywać swoje zakupy.

Swarovski to już prawie 130 lat!

Firma została założona w Austrii w 1895 roku i zajmuje się projektowaniem, wyrobem oraz sprzedażą najlepszych na świecie kryształów, kamieni jubilerskich, w tym Swarovski Created Diamonds i cyrkonii, biżuterii, akcesoriów, a także kryształowych dekoracji i elementów wyposażenia wnętrz. Swarovski Crystal Business ma zasięg globalny z około 2300 sklepami i 6600 punktami sprzedaży w około 150 krajach, zatrudniając ponad 16 600 osób.

Wraz ze spółkami siostrzanymi Swarovski Optik (producent sprzętu optycznego) oraz Tyrolit (producent narzędzi do szlifowania) Swarovski Crystal Business tworzy Grupę Swarovski. Częścią dziedzictwa Swarovski jest odpowiedzialny stosunek do ludzi i naszej planety.

Dziś spuścizna ta jest ugruntowana w działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju w całym łańcuchu wartości, z naciskiem na innowacje w gospodarce o obiegu zamkniętym oraz wspieranie różnorodności, inkluzji społecznej i wyrażania swojej indywidualności, a także w działalności filantropijnej Fundacji Swarovski, która pomaga organizacjom charytatywnym, wywierając pozytywny wpływ na środowisko i społeczeństwo.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem