Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Swarovski otworzył kolejny flagowy salon

Swarovski otworzył drzwi do swojego pierwszego flagowego sklepu we Włoszech. Nowy sklep, zlokalizowany przy 31 Piazza Duomo, odzwierciedla wielkość najbardziej kultowego miejsca w Mediolanie, z czterema witrynami, które promieniują kolorami marki Swarovski, zapraszając klientów w odkrywczą podróż do świata kreatywności i luksusu wypełnionego blaskiem.

Rozciągające się na trzech piętrach i mierzące 550 metrów kwadratowych Swarovski Duomo to wciągające doświadczenie, które ożywia savoir-faire i elegancję, które definiują markę. Wewnątrz odwiedzający mogą odkrywać kolekcje Swarovskiego, od kryształowej biżuterii, zegarków i dekoracji wnętrz po okulary z ozdobnymi kryształkami, zastawę stołową i produkty limitowane; odkrywać pojedyncze kryształy Swarovskiego i współpracę z globalnymi markami; oraz podziwiać kolekcje biżuterii Swarovski Created Diamonds, które po raz pierwszy w Europie zostały zaprezentowane w salonie poświęconym diamentom wyhodowanym w laboratorium.

Swarovski z nową wizją

Stworzony i zaprojektowany przez globalną dyrektor kreatywną Giovannę Engelbert w ramach jej ogólnej wizji firmy Swarovski i jej nowego podejścia do handlu detalicznego, Swarovski Duomo odzwierciedla tętniącą życiem kreatywną energię Mediolanu i jego rolę jako globalnej stolicy mody.

Giovanna Engelbert skomentowała: „Jestem podekscytowana, że nasz flagowy sklep otwiera swoje drzwi na Piazza del Duomo. Wspaniale jest widzieć, jak moja kreatywna koncepcja marki Swarovski, której ucieleśnieniem jest ten flagowy salon, powstaje w moim rodzinnym Mediolanie. Zawsze kochałam sposób, w jaki „mediolańczycy” noszą swoją biżuterię: jest w tym śmiałość, łatwość i fascynująca intuicja. Nasz flagowy sklep jest portalem do świata Swarovski, gdzie ekstrawagancja i radość spotykają się z elegancją; i ostatecznie, gdzie kryształ ujawnia swoją prawdziwą moc jako nośnik kreatywności – w samym sercu miasta, które jest stolicą mody i pomysłowości”.

Alexis Nasard, dyrektor generalny Swarovski, skomentował: „Cieszymy się, że możemy rozświetlić Mediolan naszym pierwszym flagowym sklepem we Włoszech. Swarovski Duomo łączy wszystkie aspekty naszej marki w jednym luksusowym miejscu, które przywołuje do życia naszą kreatywność, kunszt i dziedzictwo. Stanowi radośnie ekstrawagancki manifest savoir-faire Swarovskiego i popkulturowego statusu w sercu Mediolanu”.

Michele Molon, dyrektor handlowy Swarovski, skomentował: „Mediolan jest międzynarodową stolicą mody, luksusu, designu, sztuki, kultury i stylu życia, a Swarovski Duomo jest najlepszym wyrazem naszego wyjątkowego know-how w zakresie sprzedaży detalicznej. Oprócz dopełnienia naszego sklepu w Gallerii Instant Wonder i naszych sklepów WonderLUX na Piazza Cordusio, Corso Buenos Aires, Corso Vercelli i lotnisku Linate, Swarovski Duomo pełni również funkcję centrum naszej współpracy B2B. Dzięki dedykowanemu salonowi wystawowemu oferuje wnikliwy przegląd naszych partnerstw, dziedzictwa i innowacji, płynnie integrując aspekty detaliczne i internetowe, aby zapewnić klientom wyjątkowe wrażenia omnichannel”.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Wejście do flagowego sklepu jest jak wejście do szkatułki z biżuterią wypełnionej niezwykle imponującymi skarbami, które oddają hołd pięknu kryształu i 129-letniemu dziedzictwu marki.

Na parterze znajdują się kolekcje biżuterii z kryształów, takie jak kultowe rodziny Millenia, Hyperbola, Infinity i Matrix, a także hipnotyzujące elementy z nowych kolekcji wiosna / lato 2024, inspirowane podwodnym wszechświatem.

Zanurzeni w kolorowym otoczeniu klienci będą oczarowani monumentalną ścianą LED z olśniewającymi treściami marki, a także ośmiokątnymi witrynami zawierającymi kryształowe miniaturowe obrazy, z których każdy odtwarza niezapomniane chwile z dziedzictwa Swarovskiego w mediolańskim życiu modowym i kulturalnym.

Na niższym poziomie klienci mogą zapoznać się z nowymi kolekcjami okularów Swarovski, w tym wzorami dostępnymi wyłącznie w Swarovski Duomo, a także z obszarami poświęconymi kryształowemu stylowi życia, prezentującymi kolekcje dekoracji wnętrz, przedmioty kolekcjonerskie i zastawę stołową.

Zachwyt kontynuowany jest na poziomie -2, gdzie wielofunkcyjna przestrzeń poświęcona jest temu, jak kryształy Swarovskiego działają jako kreatywny nośnik, stymulując innowacje w modzie i designie. Tutaj klienci mogą odkryć produkty z Creators Lab i Young Talent Program, platform współpracy stworzonych przez Swarovski w celu pielęgnowania i wspierania kreatywności. Kreacje Creators Lab od Mariny Raphael, Aquazzury, Abc, Liberal Youth Ministry i Golden Goose dołączają do ekskluzywnej galerii dzieł młodych mediolańskich i europejskich projektantów, którzy wykorzystują kryształy Swarovskiego w swojej pracy.

Po raz pierwszy na świecie w specjalnym salonie wystawowym prezentowana jest niezrównana gama pojedynczych kryształów i kamieni szlachetnych Swarovski we wszystkich rozmiarach, kolorach i efektach, umożliwiając klientom przeglądanie pełnego asortymentu w poszukiwaniu inspiracji.

Po mianowaniu Giovanny Engelbert na stanowisko Globalnego Dyrektora Kreatywnego w 2020 roku, Swarovski przyspieszył swoją podróż do sfery luksusu, przyjmując odważniejszą i bardziej barwną estetykę oraz nadając odświeżenia swojemu środowisku detalicznemu dzięki nowym sklepom i flagowym salonom w kluczowych światowych miastach, w tym w Szanghaju, Zurychu, Nowym Jorku i Seulu.

Swarovski jest zaangażowany w dostarczanie zrównoważonych doświadczeń w handlu detalicznym, a Swarovski Duomo jest oceniany pod kątem certyfikatów GLEAM, ram Swarovskiego mających na celu uwzględnienie wpływu społecznego i środowiskowego w całym cyklu życia sklepu.

Swarovski obecny w ponad 140 krajach

Mistrzowie światła od 1895 roku. Swarovski tworzy piękne produkty kryształowe o znakomitej jakości i kunsztownym wykonaniu, które przynoszą radość i wysławiają indywidualność.

Firma została założona w Austrii w 1895 roku i zajmuje się projektowaniem, wyrobem oraz sprzedażą najlepszych na świecie kryształów, kamieni jubilerskich, w tym Swarovski Created Diamonds i cyrkonii, biżuterii, akcesoriów, a także kryształowych dekoracji i elementów wyposażenia wnętrz oraz kryształów dla branży motoryzacyjnej.

Swarovski Crystal Business ma zasięg globalny, jest obecny w ponad 140 krajach na całym świecie z 3500 butikami Swarovski uzupełnionymi przez wybranych partnerów multibrandowych i zatrudnia 16 600 osób. Wraz ze spółkami siostrzanymi Swarovski Optik (producent sprzętu optycznego) oraz Tyrolit (producent narzędzi do szlifowania) Swarovski Crystal Business tworzy Grupę Swarovski.

Częścią dziedzictwa Swarovski jest odpowiedzialny stosunek do ludzi i naszej planety. Dziś spuścizna ta jest ugruntowana w działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju w całym łańcuchu wartości, z naciskiem na innowacje w gospodarce o obiegu zamkniętym oraz wspieranie różnorodności, inkluzji społecznej i wyrażania swojej indywidualności, a także w działalności filantropijnej Fundacji Swarovski, która pomaga organizacjom charytatywnym, wywierając pozytywny wpływ na środowisko i społeczeństwo.