NEINVER powołał Montse Ortegę na stanowisko szefowej działu identyfikacji wizualnej (Head of Visual Merchandising and Experience), podlegającą bezpośrednio Joanowi Rourasowi, dyrektorowi Grupy w obszarze wynajmu i handlu (Director of Leasing and Retail).
Do zadań, za które odpowiedzialna będzie Montse Ortega, należeć będzie zdefiniowanie
i zharmonizowanie identyfikacji wizualnej centrów outletowych NEINVER, a także nadzorowanie kampanii oraz projektowanie wnętrz. W jej gestii znajdować się będzie wspieranie firmy
w osiąganiu jak najlepszych rezultatów w wymiarze handlowym, jak i tym budującym estetyczne skojarzenia z firmą.
Podniesienie doświadczeń zakupowych
Dzięki gruntownej znajomości dynamiki „podróży klienta” w branży modowej, Montse Ortega będzie dążyć do podniesienia doświadczeń zakupowych i zapewnienia klientom pozytywnych, niezapomnianych wrażeń podczas ich wizyt w outletach, a także wprowadzać innowacyjne i kreatywne strategie mające na celu umacnianie emocjonalnych relacji pomiędzy markami, ich produktami i konsumentami. Ponadto, jako nowa szefowa działu identyfikacji wizualnej, Montse Ortega poprowadzi serię szkoleń z zakresu Visual Merchandisingu dla przedstawicieli marek i pracowników NEINVER.
Montse Ortega dołącza do firmy przynosząc ze sobą bogate doświadczenie i pasmo sukcesów w branży, w której miała znaczący wpływ na kreowanie, ekspansję i globalny wzrost takich marek jak Mango, Desigual, Custo Barcelona i Cuidado Con el Perro. Jej osiągnięcia zostały uhonorowane licznymi nagrodami, zarówno w Hiszpanii, jak i na świecie, w tym nagrodą Excellence in New York VM & Design Award w 2011 roku i Top 10 Barcelona Awards w 2007 roku.
Montse Ortega jest absolwentką projektowania mody w Escuela Superior de Diseño y Moda
w Barcelonie, studiowała również filozofię i historię sztuki w Lycée Jean Lurçat w Perpignan
we Francji. Mówi po hiszpańsku, francusku, angielsku i katalońsku.
NEINVER ma w Polsce 5 outletów i park handlowy
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter