W miejscowości Tłuszcz (woj. mazowieckie) ruszył pierwszy sklep sieci dyskontów Netto. Placówka zlokalizowana przy ul. Stefana Batorego to łącznie około 1400 mkw., z czego blisko 800 mkw. stanowi powierzchnia sprzedażowa.
Do użytku zmotoryzowanych klientów sieć Netto oddano duży parking na 41 miejsc. Budynek został także przystosowany do instalacji paneli fotowoltaicznych – zielona energia, która w przyszłym roku zacznie zasilać sklep wpłynie na redukcję emisji CO2 w ramach operacji własnych Netto Polska.
Wyjątkowy styl Netto – przestronnie i wygodnie
Nowy sklep Netto w Tłuszczu powstał w formacie 3.0 zgodnie ze skandynawskim stylem. Charakteryzuje się on rozwiązaniami wpływającymi na poczucie komfortu. Gwarantują go m.in. szerokie alejki i neutralne oświetlenie wykorzystujące zaawansowany system sterowania. Pozwala on na dostosowanie natężenia światła do rzeczywistych potrzeb, a co za tym idzie, wpływa na obniżenie zużycia energii w sklepie.
„Cieszymy się, że możemy zaprezentować ofertę Netto klientom w Tłuszczu. Zależało nam na tym, aby nowa placówka nie tylko zaopatrywała naszych nowych sąsiadów w smaczne i jakościowe produkty każdego dnia, ale także wychodziła naprzeciw wyzwaniom środowiskowym. Stąd zastosowanie rozwiązań, które pozwolą ten cel realizować – podkreśla PR Manager Netto Polska Patrycja Kamińska.
PARTNER PORTALU
Netto 3.0 wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów nie tylko poprzez wygodne, szerokie alejki i czytelne oznaczenia, ale także dzięki bogatej ofercie, na czele ze świeżymi warzywami i owocami w ramach „Z Zieleniaka”. Utworzona została także strefa bake off, która pozwoli na oferowanie jeszcze ciepłego, odpieczonych na miejscu bułek, chlebów i słonych przekąsek. Dla osób szukających produktów bez glutenu, laktozy czy cukru oddana zostanie do użytku znana z innych placówek Netto Półka Zdrowia, czyli „lekko, zdrowo i niedrogo”.
Netto Polska to ponad 660 lokalizacji
Sieć handlowa Netto obecna jest na polskim rynku od 28 lat. Przez ten czas wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w kraju, posiadając aktualnie ponad 660 sklepów i zatrudniając ponad 9 tys. osób. W sklepach sieci znaleźć można szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, z Zieleniaka, Premieur, Miletto), jak również asortyment non-food.
Netto stawia na komfort zakupów: wyróżniający się na rynku design sklepów, szerokie alejki, którymi łatwo się poruszać, strefy odpieku pieczywa w większości placówek czy kasy samoobsługowe, które pojawiają się w kolejnych lokalizacjach – wszystko to sprawia, że liczba klientów Netto stale rośnie. Sieć obecna jest również na rynkach w Danii i Niemczech.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter