Stabilny wzrost, nowe rozwiązania, wyjątkowi ambasadorzy– LANCERTO podsumowuje rok 2023
LANCERTO, obchodzące w tym roku swoje 15-lecie istnienia, z dumą spogląda wstecz na minione dwanaście miesięcy. Rytm 2023 roku wyznaczyły nowe współprace, kultowa kolekcja, innowacyjne wdrożenia i nagrody branżowe.
„W tym roku wiele się wydarzyło. Nasza marka połączyła siły z legendarnymi polskimi sportowcami w ramach współprac ambasadorskich, podjęliśmy też kolejne kroki realizujące naszą strategię ESG, obchodziliśmy jubileusz, a przede wszystkim czujnie obserwowaliśmy rynek i odpowiednio skalowaliśmy nasz biznes” – mówi Michał Grochala, Brand Manager LANCERTO
LANCERTo ma już 15. lat
LANCERTO już od 15 lat podbija serca Polaków. Od skromnych początków z zespołem zaledwie 13 pracowników, dziś umacnia swą pozycję w gronie liderów rynku mody męskiej premium, posiadając 45 salonów własnych w 36 miastach. Dzięki nagradzanej strategii omnichannel rozwinął się także e-commerce, a popularność marki przekroczyła granice Polski. Choć na początku niewielu wierzyło w sukces firmy, 15 lat później LANCERTO stale rozwija się prężnie i stabilnie prze do przodu.
Rok współpracy
W roku 2023 marka podsumowała współpracę zMichałem Kędziorą , dopełniając 5 lat wspólnych kultowych kolekcji LANCERTO&MR.VINTAGE ostatnią mini kolekcją „Post Scriptum”. Trzy lekkie marynarki stanowią hołd dla tego wyjątkowego partnerstwa.
Adam Małysz, legenda polskiego sportu, dołączył do grona ambasadorów LANCERTO. Współpraca obejmuje doradztwo w zakresie mody i stylu dla Adama Małysza, wykorzystujące bogate doświadczenie marki. Obejmuje ona zarówno eleganckie zestawy na oficjalne okazje, jak i casualowe stylizacje. Współpraca jest prowadzona głównie na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i TikTok.
Prezes Polskiego Związku Narciarskiego nie jest jednak jedynym sportowcem, który zaufał LANCERTO. Światowej klasy sędzia piłkarski Szymon Marciniak również został ambasadorem marki, podpisując umowę na dwa lata.
ANCERTO przedłużyło także współpracę z Kabaretem Paranienormalni, których wspiera wizerunkowo już od 2021 roku, zapewniając zespołowi doskonałe stroje na scenę i spotkania.
Rok inwestycji i innowacji
Wprowadzenie wirtualnego stylisty ARI do sklepu internetowego lancerto.com było kluczowym krokiem w poprawie doświadczeń zakupowych klientów. ARI pomaga klientom w wyborze ubrań, sugeruje dodatki i informuje o promocjach. To innowacyjne rozwiązanie stworzone zostało we współpracy z firmą Tuatara.
W 2023 roku LANCERTO dokonało szeregu modernizacji i inwestycji. Rebranding outletowego salonu w CH Wrocław Fashion Outlet, z wykorzystaniem tabletów, pozwolił klientom na dostęp do pełnej oferty marki. Jesienią zmodernizowano i powiększono trzy salony, co wpłynęło na wygodę zakupów i wizerunek marki.
Ponadto firma uruchomiła nowy magazyn logistyczny o powierzchni 3 tys. mkw. w Łańcucie, co było odpowiedzią na dynamiczny rozwój sprzedaży online. Nowoczesny obiekt, samowystarczalny energetycznie dzięki panelom fotowoltaicznym, umożliwia LANCERTO obsługę zamówień e-commerce i platform marketplace.
Rok sukcesów
Ten rok przyniósł również LANCERTO liczne wyróżnienia. Kampania Harbingers dla LANCERTO została nominowana do European Search Awards za najlepsze wykorzystanie wyszukiwarki w kategorii Fashion (Large). Współpraca z Harbingers przyniosła również marce nagrodę Global Fashion Content Campaign Of The Year podczas Global Content Awards.
To jednak nie koniec wyróżnień dla prężnie rozwijającego się e-commerce’u LANCERTO. Dyrektor Marketingu i E-commerce marki, Mariusz Serafin, zdobył tytuł Dyrektora E-commerce Roku 2023, a blog „About You”, stanowiący element strony internetowej LANCERTO, zyskał 1. miejsce w rankingu Elephant&Senuto za największy ruch organiczny. Kolejnym sukcesem marki jest Specjalne Wyróżnienie za strategię Omni-Channel Mix.
ANCERTO kolejny rok z rzędu otrzymało certyfikat Best Managed Companies, pozytywnie przechodząc audyt Deloitte
Plany na 2024 rok
Rok 2023 dla LANCERTO to nie tylko rozwój biznesowy, ale także kreowanie inspirującej narracji marki i budowanie trwałych relacji z klientami. Marka planuje kontynuować organiczny rozwój sieci sklepów stacjonarnych oraz e-commerce. W kolejnym roku LANCERTO otworzy pięć nowych salonów i podda dwa istniejące modernizacji. Jednym z głównych celów jest też wzmocnienie sprzedaży transgranicznej w Unii Europejskiej poprzez model e-commerce i platform marketplace.
LANCERTO, czyli wygoda i elegancja
LANCERTO to polska marka założona w 2008 roku. Znana ze swojego innowacyjnego stylu, komfortowej i wysokiej jakości odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn. Kolekcje marki powstają z myślą o mężczyznach ceniących wygodę i elegancję. Ekskluzywnie wyselekcjonowane tkaniny, perfekcyjny krój oraz staranność wykończenia to pewność nienagannego wizerunku w każdej sytuacji.
LANCERTO dysponuje sklepem online lancerto.com oraz ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski, w których profesjonalni i wykwalifikowani doradcy klienta dobiorą ubranie pod kątem okazji, potrzeb i cech fizycznych Klienta. Asortyment marki to klasyczne garnitury, smokingi, marynarki, koszule, swetry, płaszcze, kurtki, spodnie chino oraz skórzane buty wizytowe o ponadczasowym wzornictwie, a także szeroki wybór dodatków takich jak: krawaty, poszetki, szale, spinki do mankietów, szelki i skórzane paski. Ponadto marka oferuje odzież premium w stylu smart casual tj. jeansy, dzianiny, t-shirty i koszulki polo.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter