Po drugiej rozbudowie, otwiera się dla klientów nowa część Sonata Park Sochaczew. Właściciel i inwestor obiektu, którym jest Carrefour Polska oddaje do użytku ponad 4000 m2 dodatkowego GLA, na których pojawiają się sklepy takich marek jak: CCC, Half Price, 4F i Diverse.
Sonata Park to od wielu lat jeden z najważniejszych punktów na handlowej mapie Sochaczewa. Jego dogodna lokalizacja (przy ulicy Warszawskiej 119) sprawia, że jest łatwo dostępny dla mieszkańców, a także dla odwiedzających miasto przyjezdnych. Jedną z głównych lokomotyw handlowych Sonaty Park pozostaje hipermarket Carrefour. Nowoczesna koncepcja tego kompaktowego sklepu obejmuje powierzchnię sprzedaży około 3200 m2, oferując szeroki wybór produktów spożywczych i przemysłowych, stały asortyment tekstyliów oraz wybór usług poprawiających jakość i komfort dokonywanych zakupów.
” Otwarcie nowej części Sonata Park to dla nas idealne zakończenie roku. Wierzymy, że nowe marki i rozbudowany obiekt przyciągną do nas na stałe wielu lokalnych klientów, którzy świąteczne zakupy zrobią właśnie u nas” – mówi Ewa Karska, Dyrektor Galerii Handlowych w Carrefour Polska.
„Bardzo cieszy nas również fakt, że obiekt został w 100% skomercjalizowany. Pokazuje to zaufanie, jakim darzą nasze inwestycje kluczowi najemcy, działający na polskim rynku”– dodaje Ewa Karska.
Carrefour Polska ma 20 centrów handlowych
PARTNER PORTALU
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.