Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Jeronimo Martins: Biedronka otwiera przed świętami 14. sklepów

Należąca do Jeronimo Martins sieć Biedronka rozwija się dynamicznie. Jeszcze przed świętami klienci Biedronki będą mogli skorzystać ze świątecznej oferty w 14 nowych lokalizacjach, zaprojektowanych w standardzie 3.0. Nowe sklepy otwarte zostały w drugim tygodniu grudnia.

Sklepy, które sieć Biedronka otwiera dla klientów tuż przed okresem świątecznej gorączki, zlokalizowane są aż w 7 województwach: mazowieckim, podlaskim, łódzkim, małopolskim, śląskim, dolnośląskim oraz lubuskim.

Wśród nich są nie tylko placówki w dużych miastach, takich jak Warszawa, Łódź, ale również w mniejszych miejscowościach jak Suwałki, Bulowice lub Kełpin. Średnia wielkość otwieranych sklepów to 760 m2, na każdy z nich przypada też przynajmniej po 3 kasy samoobsługowe i 3 stacjonarne. Aż 9 premierowych placówek wyposażono w lady tradycyjne, dzięki którym klienci mogą kupić mięsa, ryby i sery na wagę, również od lokalnych dostawców.

R E K L A M A

Proekologicznie

Nowe placówki zaprojektowano zgodnie ze standardem 3.0. Oznacza to, że są one jeszcze bardziej przyjazne środowisku dzięki zastosowaniu takich rozwiązań jak oświetlenie LED, energia pochodząca z paneli słonecznych i zamykane regały chłodnicze wykorzystujące gaz CO2.

Nowy układ przestrzeni w sklepach pozwala też na wydzielenie specjalnych stref z pieczywem, owocami i warzywami czy kosmetykami, co umożliwia sprawne i wygodne poruszanie się po sklepie. Jedna z najnowszych placówek, znajdującą się w Łodzi przy ul. Franciszkańskiej 31a to Biedronka w formacie ultramini, sklepu o zmniejszonej powierzchni, który oferuje m.in. bogaty asortyment i poszerzoną ofertę produktów to-go.

Blisko klienta

„Priorytetem dla sieci Biedronka jest być blisko klientów, zarówno w dużych ośrodkach miejskich, jak i w znacznie mniejszych miejscowościach. Właśnie dlatego w ostatnim czasie świętowaliśmy otwarcie sklepu 3500, a jeszcze w tym tygodniu zdecydowaliśmy się otworzyć kolejne 14 Biedronek. Każda z nich jest nie tylko nowoczesna i ekologiczna, ale także zaprojektowana tak, aby najskuteczniej odpowiedzieć na potrzeby klientów: w wybranych z nich znalazły się lady tradycyjne czy automatyczne krajalnice do chleba” – mówi Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny i członek zarządu sieci Biedronka