Należąca do Jeronimo Martins sieć Biedronka rozwija się dynamicznie. Jeszcze przed świętami klienci Biedronki będą mogli skorzystać ze świątecznej oferty w 14 nowych lokalizacjach, zaprojektowanych w standardzie 3.0. Nowe sklepy otwarte zostały w drugim tygodniu grudnia.
Sklepy, które sieć Biedronka otwiera dla klientów tuż przed okresem świątecznej gorączki, zlokalizowane są aż w 7 województwach: mazowieckim, podlaskim, łódzkim, małopolskim, śląskim, dolnośląskim oraz lubuskim.
Wśród nich są nie tylko placówki w dużych miastach, takich jak Warszawa, Łódź, ale również w mniejszych miejscowościach jak Suwałki, Bulowice lub Kełpin. Średnia wielkość otwieranych sklepów to 760 m2, na każdy z nich przypada też przynajmniej po 3 kasy samoobsługowe i 3 stacjonarne. Aż 9 premierowych placówek wyposażono w lady tradycyjne, dzięki którym klienci mogą kupić mięsa, ryby i sery na wagę, również od lokalnych dostawców.
Proekologicznie
Nowe placówki zaprojektowano zgodnie ze standardem 3.0. Oznacza to, że są one jeszcze bardziej przyjazne środowisku dzięki zastosowaniu takich rozwiązań jak oświetlenie LED, energia pochodząca z paneli słonecznych i zamykane regały chłodnicze wykorzystujące gaz CO2.
PARTNER PORTALU
Nowy układ przestrzeni w sklepach pozwala też na wydzielenie specjalnych stref z pieczywem, owocami i warzywami czy kosmetykami, co umożliwia sprawne i wygodne poruszanie się po sklepie. Jedna z najnowszych placówek, znajdującą się w Łodzi przy ul. Franciszkańskiej 31a to Biedronka w formacie ultramini, sklepu o zmniejszonej powierzchni, który oferuje m.in. bogaty asortyment i poszerzoną ofertę produktów to-go.
Blisko klienta
„Priorytetem dla sieci Biedronka jest być blisko klientów, zarówno w dużych ośrodkach miejskich, jak i w znacznie mniejszych miejscowościach. Właśnie dlatego w ostatnim czasie świętowaliśmy otwarcie sklepu 3500, a jeszcze w tym tygodniu zdecydowaliśmy się otworzyć kolejne 14 Biedronek. Każda z nich jest nie tylko nowoczesna i ekologiczna, ale także zaprojektowana tak, aby najskuteczniej odpowiedzieć na potrzeby klientów: w wybranych z nich znalazły się lady tradycyjne czy automatyczne krajalnice do chleba” – mówi Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny i członek zarządu sieci Biedronka
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter