Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

EPP: Galeria Solna zamyka rok ze 100% poziomem najmu

Galeria Solna jeszcze przed świętami uzupełniła swoją ofertę biżuteryjną. W zarządzanym przez EPP obiekcie otwarty został nowy, powiększony salon APART w odświeżonym koncepcie wizualnym. Ta polska marka słynie z wysokiej jakości wyrobów luksusowych, a mieszkańcy Inowrocławia i okolic znajdą tam asortyment obejmujący biżuterię, zegarki, a także akcesoria jubilerskie. Grono najemców centrum handlowego uzupełnił też Silver Dragon, lokal serwujący potrawy kuchni Azji. Łączna powierzchnia obu lokali to 235 mkw. Tym samym obiekt zamyka rok ze 100% poziomem komercjalizacji.

Rynek dóbr luksusowych rozwija się w stabilnym tempie. W 2022 roku osiągnął w Polsce wartość blisko 37 mld złotych, notując 20-procentowy wzrost rok do roku. Polscy konsumenci docenili produkty luksusowe i chętnie traktowali ich zakup jako inwestycję na lata. Szczególnie dotyczy to segmentu biżuterii i zegarków, które wciąż stanowią jeden z popularniejszych wyborów na prezent.

– Galeria Solna to jedyne centrum handlowe w Inowrocławiu, dlatego stale dbamy o to, aby jego oferta była różnorodna i pełna. Przemyślany tenant-mix sprawia, że klienci zaopatrzą się tutaj w świąteczne upominki m.in. w salonie APART. Przy okazji mogą już skorzystać z rozbudowanej w ostatnim czasie oferty gastronomicznej, dzięki dołączeniu Silver Dragon do strefy food court. To duża zmiana w naszym centrum, która była oczekiwana przez odwiedzających i widzimy, że cieszy się dużym zainteresowaniem – skomentował Adam Kłos, Asset Manager w EPP.

Lider jubilerstwa

APART to polski jubiler, którego początki sięgają 1977 roku. U podstaw działania firmy leży rzemiosło na najwyższym poziomie, a marka słynie z największego na rynku wyboru wzorów z diamentami i innymi kamieniami. W jej asortymencie znajduje się szeroki wybór biżuterii wykonanej ze szlachetnych metali. Miłośnicy wysokiej klasy zegarków znajdą w APART modele z tak cenionych manufaktur, jak: Jaeger-LeCoultre, Zenith, Breitling czy IWC Schaffhausen. Większy salon w odświeżonym koncepcie wizualnym charakteryzuje się nową kolorystyką w odcieniach ziemi, a nowoczesne szafy ekspozycyjne pozwalają na jeszcze lepszą prezentację produktów.

Nowy koncept gastronomiczny

Strefę food court uzupełnił Silver Dragon – najszybciej rozwijająca się sieć azjatyckich restauracji. Dzięki temu mieszkańcy Inowrocławia podczas wizyty w Galerii Solnej mogą skosztować wysokiej jakości potraw, łączących w sobie smaki rodem z kuchni tajskiej, wietnamskiej i chińskiej.

Galeria Solna to ponad 23 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej z bogatą ofertą handlowo-usługową. W inowrocławskim centrum znajdziemy szeroki wybór sklepów wiodących marek takich jak HalfPrice, CCC, MODIVO, Quiosque, Deichmann, H&M, Hebe i Rossman, strefę food court, kawiarnie oraz punkty usługowe. Dostępność do obiektu zapewnia dwupasmowa ulica Wojska Polskiego oraz przebiegająca wokół ścieżka rowerowa. Dla zmotoryzowanych klientów przygotowano 835 miejsc parkingowych.

Portfel EPP obejmuje 29 obiektów handlowych

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

Firma dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. EPP należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem