29 grudnia swoje progi dla klientów otworzyły kolejne sklepy ALDI. Wśród nowych punktów na mapie ALDI pojawiła się pierwsza placówka w Sochaczewie, druga w Gdyni oraz dwunasta w Warszawie.
Na odwiedzających nowe sklep ALDI czekają atrakcyjne promocje na produkty marek własnych. Dodatkowo, w dniu otwarcia sklepu, klienci mają okazję skorzystać z degustacji asortymentu dostępnego tylko w ALDI. Degustacja odbywają się przy specjalnie przygotowanych stanowiskach.
ALDI ma w Polsce ponad 300 sklepów
” Każde otwarcie nowego sklepu to dla nas bardzo ważne wydarzenie, a ostatnie miesiące były pod tym względem bardzo intensywne – nie tak dawno mieliśmy okazję świętować otwarcie naszego 300. sklepu, a dziś możemy już zaprosić klientów do naszych kolejnych lokalizacji. Łącznie w samym tylko grudniu udało nam się otworzyć prawie 20 placówek i rozwinąć nowe koncepty sklepów – mówi Dariusz Kujaczyński, Kierownik Sprzedaży ALDI w Polsce.
– Za sprawą najnowszych otwarć będziemy mogli się pochwalić liczbą już 30 sklepów w województwie mazowieckim oraz 21 w województwie pomorskim. Mamy nadzieję, że wszystkie nowe sklepy spotkają się z ciepłym przyjęciem, a odwiedzający przekonają się, że zakupy w ALDI są proste, wygodne i pozwalają łączyć wysoką jakość z atrakcyjną ceną – dodaje.
Sklepy zostały przygotowane zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji. Sieć zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów. Sklepy wyposażone są w krajalnicę do chleba i małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów. W każdej z nowych lokalizacji sieć zatrudniła kilkunastu pracowników.
ALDI wciąż się rozwija
Niemiecka sieć weszła na rynek w 2008 roku, otwierając swoje sklepy między innymi w Głogowie, Żorach, Tarnowskich Górach, Poznaniu, Bielsku-Białej oraz Jeleniej Górze. Jako twórca dyskontu ALDI zasłynął przede wszystkim z wysokiej jakości marek własnych, które można było nabyć w atrakcyjnych cenach. Choć przez lata koncept dyskontu ewaluował, a marka znacznie się rozwinęła, to właśnie te cechy do dziś pozostają jej znakiem rozpoznawczym.
Aktualnie sieć obecna jest w każdym polskim województwie, w 195 miastach i posiada ponad 300 sklepów. Do 2028 roku ALDI chce mieć 650 sklepów, zaś w perspektywie dekady aż 1000. Warto dodać, że sieć stawia na rozwój nowych formatów – m.in. ALDI Urban. Format polega na budowie dwukondygnacyjnego budynku, gdzie na jednej sali znajduje się sklep, a na drugiej parking dla klientów.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter