Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

White Bear Coffee podsumowuje rok 2023 i zdradza plany rozwoju

Rok 2023 był niezwykle udany dla białostockiej sieci kawiarni the White Bear Coffee. Powstało sześć nowych kawiarni, a działające do tej pory zanotowały wzrost obrotów względem ubiegłego roku. Pomimo zawirowań gospodarczych i wysokiej inflacji, Polacy nie zrezygnowali z picia kawy na mieście… i otwierania kawowego biznesu.

Od stycznia partnerzy the White Bear Coffee otworzyli swoje kawiarnie w: Lublinie, Krakowie, Legnicy, Łodzi, Kaliszu oraz Łomży. W sumie na mapie kraju funkcjonuje już 15 punktów tej prężnie działającej sieci, serwującej kawę z segmentu specialty.

– Franczyza the White Bear Coffee odnotowuje systematyczny wzrost, według zakładanego planu rozwoju, który dopasowaliśmy do współczesnych, zmiennych realiów rynkowych. Ale rośniemy nie tylko my – rosną także nasi franczyzobiorcy. Już dwóch partnerów sieci zdecydowało się otworzyć kolejny lokal w innym mieście. To pokazuje, że biznes pod szyldem Miśka można szybko i w prosty sposób skalować. Bardzo nas to cieszy, bowiem właśnie z takim założeniem tworzyliśmy w 2019 roku ten koncept – komentuje Łukasz Kaliciński, współwłaściciel sieci.

Nowe technologie w branży kawiarnianej

Rok 2023 w sieci the White Bear Coffee upłynął pod znakiem innowacji. Nowe technologie, takie jak aplikacja mobilna z programem lojalnościowym czy rozbudowane narzędzia marketingu internetowego, są obecnie standardem we wszystkich kawiarniach WBC.

Firma postawiła równolegle na bardziej zrównoważony rozwój, który jest wyrazem troski o środowisko naturalne, ale też na bieżąco dostosowuje się do zmieniających się trendów żywieniowych konsumentów z kluczowych dla sektora kawiarnianego generacji.

– Odpowiadamy na potrzeby naszych gości, wprowadzając propozycje wegańskie, bezglutenowe, bezlaktozowe i oferując produkty pochodzące od lokalnych dostawców. Ponadto skupiamy się na kreowaniu pozytywnych doświadczeń konsumentów – każda wizyta w kawiarni ma być swojego rodzaju przeżyciem – dodaje Marcin Zalewski, współtwórca franczyzy the White Bear Coffee.

Plany na 2024

Cele franczyzy the White Bear Coffee na 2024 są bardzo realistyczne.

– Planujemy otworzyć co najmniej sześć nowych kawiarni. Interesują nas szczególnie te części Polski, w których nie jesteśmy jeszcze obecni, jak np. województwo świętokrzyskie, pomorskie czy lubuskie – dodaje Łukasz Kaliciński.

The White Bear Coffee przeformułowało także swoją ofertę franczyzową – obecnie nie oferuje czterech modeli współpracy, ale jeden podstawowy, który jest bazą do dalszego rozwoju biznesu.

– Dzięki temu kierujemy naszych partnerów w stronę najbardziej zyskownego rozwiązania, z opcją skalowania działalności, przy zaangażowaniu mniejszych nakładów finansowych. Dlatego nasi obecni franczyzobiorcy mogą poza kawiarnią otworzyć także punkt z kawą na wynos, kawowo-lodowe okno czy zaopatrzyć się w rikszę, umożliwiającą sprzedaż mobilną i obsługę imprez okolicznościowych – podsumowuje Marcin Zalewski.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem