Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Sinsay nowym najemcą parku handlowego koło Słupska

Sinsay, marka z portfolio Grupy LPP, wynajęła 860 mkw. powierzchni w Parku Handlowym „Pod Wiatrakami” koło Słupska. Otwarcie sklepu jest zaplanowane na kwiecień 2024 roku. Za rekomercjalizację obiektu i stworzenie optymalnego tenant-mix odpowiedzialny jest zespół międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield.

Sinsay to świetnie znana polskim konsumentom marka oferująca kolekcje modowe, produkty wyposażenia wnętrz, a także artykuły do pielęgnacji i makijażu.

Sinsay kluczowym najemcą

” Sinsay jest kolejnym najemcą, którego udało się pozyskać w procesie rekomercjalizacji PH „Pod Wiatrakiami”. Aktualnie jesteśmy w trakcie negocjacji z innymi markami, które świetnie dopełnią ofertę parku, dzięki czemu obiekt będzie jeszcze lepiej odpowiadał na codzienne potrzeby zakupowe mieszkańców Słupska i okolic – tłumaczy Michał Masztakowski, Head of Retail Agency Poland, Cushman & Wakefield.

Zlokalizowany na obrzeżach Słupska park handlowy oferuje 18 000 mkw. powierzchni handlowej, na której działają między innymi firmy: Tedi, Premium Fitness & Gym i Abra Meble, a na I kw. 2024 roku planowane jest otwarcie JYSK.

Parki handlowe wchodzą obecnie w fazę dojrzałości, co przekłada się na większe zainteresowanie ze strony potencjalnych najemców i rosnące zróżnicowanie ich tenant-mixu. Z tego też powodu ich oferta jest coraz częściej zbliżona do centrów handlowych. Należy jednak pamiętać, że oba formaty zapewniają inne doświadczenia zakupowe i inaczej gospodarują czasem klienta. Dzięki temu na rynku jest miejsce dla wszystkich – podsumowuje Michał Masztakowski.

Rekomercjalizację prowadzi Cushman & Wakefield

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą świadczącą usługi na rzecz właścicieli i najemców nieruchomości komercyjnych. Zatrudnia ok. 52 tys. pracowników w ok. 400 biurach i 60 krajach na całym świecie. W 2022 roku jej przychody wyniosły 10,1 mld USD. Do najważniejszych usług świadczonych przez firmę należą m.in. zarządzanie nieruchomościami, obiektami i projektami, pośrednictwo w wynajmie powierzchni, obsługa transakcji na rynkach kapitałowych oraz wyceny. Za swoją kulturę i działania na rzecz różnorodności, równego traktowania i inkluzywności, a także ESG oraz inne inicjatywy, Cushman & Wakefield otrzymuje wiele wyróżnień i nagród w konkursach branżowych czy biznesowych.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem