Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Woolworth chce w tym roku otworzyć w Polsce 40 nowych sklepów

W nowym roku koncentrujemy się na naszym rozwoju i kontynuujemy ekspansję. W 2024 roku planujemy otworzyć w Polsce około 40 nowych sklepów, w Niemczech ponad 100 sklepów, natomiast w Austrii około 30 nowych sklepów – zapowiada Woolworth.

W 2023 roku z niemiecka sieć Woolworth rozpoczęła działalność w Polsce. Do tej pory otworzyła nad Wisłą 13 sklepów. Kilka nowych otwarć jest już zaplanowanych na nadchodzące tygodnie – w tym otwarcie drugiego sklepu w Warszawie

W czasie najbliższych trzech miesięcy ruszy sześć nowych sklepów. Do końca marca planowane są otwarcia: Olkusz, ul. Staromiejska / Wspolna, Starogard Gdański, ul. Jana Pawła II, Warszawa, ul. Zamieniecka 80, Puławy, ul. Fieldorfa 2, Lipnik, ul. Stargardzka 1A i Zgorzelec, ul. Księdza Jana Kozaka.

W Niemczech około 600 sklepów

Woolworth to firma handlowa o wieloletniej renomie i najszybciej rozwijająca się niemiecka sieć detaliczna. W Niemczech posiada ponad 580 oddziałów i chciałaby podwoić ich liczbę. Od maja 2023 roku Woolworth jest obecny również w Polsce.

Sklepy sieci charakteryzują się różnorodnym asortymentem towarów codziennego użytku. Rozciąga się on od artykułów dekoracyjnych i artykułów gospodarstwa domowego, przez elektronikę, drogerie i artykuły upominkowe, po odzież dla całej rodziny.

Woolworth angażuje się w oszczędną produkcję szerokiej gamy towarów, zwracając uwagę na produkty nadające się do recyklingu oraz na redukcję materiału opakowaniowego.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Wollworth patrzy na miasta powyżej 50 tys. mieszkańców

Preferowane przez Woolworth miejsca rozwoju to lokalizacje o dużym natężeniu ruchu w miastach powyżej 50.000 mieszkańców. Sieć interesują lokale handlowe o powierzchni sprzedaży od 800 do 1.200 metrów kwadratowych, dobrze skomunikowane, na parterze, z miejscami parkingowymi i wystarczająco dużą strefą dostaw.

„Chcemy rozwijać się w atrakcyjnych parkach i centrach handlowych, centrach miast, aglomeracji i dzielnic. Interesuje nas oczywiście dobrze funkcjonujące i atrakcyjne otoczenie handlu w bezpośrednim sąsiedztwie, które zamierzamy uzupełnić i wzmocnić swoim asortymentem” – wywiadzie dla SCF News/ Retailnet.pl mówił Maciej Ćwikła.