Woolworth chce w tym roku otworzyć w Polsce 40 nowych sklepów

W nowym roku koncentrujemy się na naszym rozwoju i kontynuujemy ekspansję. W 2024 roku planujemy otworzyć w Polsce około 40 nowych sklepów, w Niemczech ponad 100 sklepów, natomiast w Austrii około 30 nowych sklepów – zapowiada Woolworth.

W 2023 roku z niemiecka sieć Woolworth rozpoczęła działalność w Polsce. Do tej pory otworzyła nad Wisłą 13 sklepów. Kilka nowych otwarć jest już zaplanowanych na nadchodzące tygodnie – w tym otwarcie drugiego sklepu w Warszawie

W czasie najbliższych trzech miesięcy ruszy sześć nowych sklepów. Do końca marca planowane są otwarcia: Olkusz, ul. Staromiejska / Wspolna, Starogard Gdański, ul. Jana Pawła II, Warszawa, ul. Zamieniecka 80, Puławy, ul. Fieldorfa 2, Lipnik, ul. Stargardzka 1A i Zgorzelec, ul. Księdza Jana Kozaka.

W Niemczech około 600 sklepów

Woolworth to firma handlowa o wieloletniej renomie i najszybciej rozwijająca się niemiecka sieć detaliczna. W Niemczech posiada ponad 580 oddziałów i chciałaby podwoić ich liczbę. Od maja 2023 roku Woolworth jest obecny również w Polsce.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Sklepy sieci charakteryzują się różnorodnym asortymentem towarów codziennego użytku. Rozciąga się on od artykułów dekoracyjnych i artykułów gospodarstwa domowego, przez elektronikę, drogerie i artykuły upominkowe, po odzież dla całej rodziny.

Woolworth angażuje się w oszczędną produkcję szerokiej gamy towarów, zwracając uwagę na produkty nadające się do recyklingu oraz na redukcję materiału opakowaniowego.

Wollworth patrzy na miasta powyżej 50 tys. mieszkańców

Preferowane przez Woolworth miejsca rozwoju to lokalizacje o dużym natężeniu ruchu w miastach powyżej 50.000 mieszkańców. Sieć interesują lokale handlowe o powierzchni sprzedaży od 800 do 1.200 metrów kwadratowych, dobrze skomunikowane, na parterze, z miejscami parkingowymi i wystarczająco dużą strefą dostaw.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

„Chcemy rozwijać się w atrakcyjnych parkach i centrach handlowych, centrach miast, aglomeracji i dzielnic. Interesuje nas oczywiście dobrze funkcjonujące i atrakcyjne otoczenie handlu w bezpośrednim sąsiedztwie, które zamierzamy uzupełnić i wzmocnić swoim asortymentem” – wywiadzie dla SCF News/ Retailnet.pl mówił Maciej Ćwikła.