Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Woolworth chce w tym roku otworzyć w Polsce 40 nowych sklepów

W nowym roku koncentrujemy się na naszym rozwoju i kontynuujemy ekspansję. W 2024 roku planujemy otworzyć w Polsce około 40 nowych sklepów, w Niemczech ponad 100 sklepów, natomiast w Austrii około 30 nowych sklepów – zapowiada Woolworth.

W 2023 roku z niemiecka sieć Woolworth rozpoczęła działalność w Polsce. Do tej pory otworzyła nad Wisłą 13 sklepów. Kilka nowych otwarć jest już zaplanowanych na nadchodzące tygodnie – w tym otwarcie drugiego sklepu w Warszawie

W czasie najbliższych trzech miesięcy ruszy sześć nowych sklepów. Do końca marca planowane są otwarcia: Olkusz, ul. Staromiejska / Wspolna, Starogard Gdański, ul. Jana Pawła II, Warszawa, ul. Zamieniecka 80, Puławy, ul. Fieldorfa 2, Lipnik, ul. Stargardzka 1A i Zgorzelec, ul. Księdza Jana Kozaka.

W Niemczech około 600 sklepów

Woolworth to firma handlowa o wieloletniej renomie i najszybciej rozwijająca się niemiecka sieć detaliczna. W Niemczech posiada ponad 580 oddziałów i chciałaby podwoić ich liczbę. Od maja 2023 roku Woolworth jest obecny również w Polsce.

Sklepy sieci charakteryzują się różnorodnym asortymentem towarów codziennego użytku. Rozciąga się on od artykułów dekoracyjnych i artykułów gospodarstwa domowego, przez elektronikę, drogerie i artykuły upominkowe, po odzież dla całej rodziny.

Woolworth angażuje się w oszczędną produkcję szerokiej gamy towarów, zwracając uwagę na produkty nadające się do recyklingu oraz na redukcję materiału opakowaniowego.

Wollworth patrzy na miasta powyżej 50 tys. mieszkańców

Preferowane przez Woolworth miejsca rozwoju to lokalizacje o dużym natężeniu ruchu w miastach powyżej 50.000 mieszkańców. Sieć interesują lokale handlowe o powierzchni sprzedaży od 800 do 1.200 metrów kwadratowych, dobrze skomunikowane, na parterze, z miejscami parkingowymi i wystarczająco dużą strefą dostaw.

„Chcemy rozwijać się w atrakcyjnych parkach i centrach handlowych, centrach miast, aglomeracji i dzielnic. Interesuje nas oczywiście dobrze funkcjonujące i atrakcyjne otoczenie handlu w bezpośrednim sąsiedztwie, które zamierzamy uzupełnić i wzmocnić swoim asortymentem” – wywiadzie dla SCF News/ Retailnet.pl mówił Maciej Ćwikła.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem