Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Jeronimo Martins: Biedronka bije kolejny rekord

Należąca do Jeronimo Martins Biedronka wyznacza trendy nie tylko w zakresie niskich cen i wysokiej dostępności jakościowych produktów, ale także w oszczędzaniu czasu klientów. Właśnie przekroczyła kolejny Rubikon, uruchamiając kasę samoobsługową numer 15 000. Urządzenia pracują już w 87 % sklepów sieci

Kasy samoobsługowe to hit sieci Biedronka. Powstaje ich coraz więcej, zarówno w sklepach usytuowanych w największych metropoliach, jak i mniejszych miastach oraz najmniejszych miejscowościach. Najwięcej jest ich w dużych aglomeracjach, tam gdzie liczba klientów sieci Biedronka jest najwyższa: w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku i w Katowicach

Ogółem w sieci Biedronka jest już ponad 15 000 kas samoobsługowych. Liczba wszystkich sklepów, w których działają urządzenia to ponad 3000. Średnio na każdy sklep sieci, gdzie są kasy, wypada po 5 urządzeń. Średni czas dokonywania transakcji samoobsługowych jest krótszy niż w kasach tradycyjnych i wynosi około 2 minut. Średnia wartość koszyka zakupowego klienta korzystającego z urządzenia to nieco ponad 46 złotych

„Wszystkie działania sieci Biedronka są skupione na komforcie klientów. Intensywny rozwój kas samoobsługowych w naszych sklepach to jednoznaczna odpowiedź na ich potrzeby. Dzięki kasom wygodnie, sprawnie i błyskawicznie mogą dokonać płatności za swoje ulubione produkty włożone do koszyka w czasie zakupów. Dzisiaj czas ma kluczowe znaczenie dla każdego z nas, a możliwość sprawnego kupowania niezbędnych produktów na pewno pozwala ten czas oszczędzać.” – mówi Anna Nowakowska-Kaźmierczak, menedżer ds. projektów operacyjnych w sieci Biedronka

Konsekwentnie prowadzone inwestycje w rozbudowę systemu kas samoobsługowych potwierdzają, że Biedronka w coraz większym stopniu stawia na nowe technologie. Kasy bowiem wykorzystują rozwiązania sztucznej inteligencji w celu rozpoznawania produktów i sugerowania klientom właściwego wyboru przy naliczaniu należności. Zasada ta dotyczy produktów świeżych – warzyw i owoców oraz wszystkich rodzajów świeżego pieczywa dostępnego w sklepach sieci. Dzięki kamerom umieszczonym w kasach system operacyjny rozpoznaje grupy produktów i podpowiada klientom ikonę, którą należy nacisnąć, co dodatkowo skraca proces naliczania cen w koszyku oraz całej transakcji.

W kasach samoobsługowych można używać takich samych narzędzi płatności, jak w kasach tradycyjnych (kart płatniczych, BLIK, e-kodów), z wyłączeniem gotówki, a także kart Moja Biedronka, również poprzez podanie numeru telefonu oraz aplikacji Biedronka. Karta i aplikacja służą do uzyskiwania licznych upustów i rabatów, a aplikacja dodatkowo również do otrzymywania specjalnych cen na poszczególne produkty danego dnia, przeznaczonych indywidualnie dla konkretnych użytkowników aplikacji.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem