Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

P.A. Nova zakończyła komercjalizację projektu na Śląsku

P.A. NOVA SA zakończyła proces wynajmu powierzchni handlowych w ramach budowanego parku handlowego w Pyskowicach. Ostatnim najemcą, który dołączy do tego kompleksu jest PEPCO. Znana marka, która specjalizuje się produktach związanych z modą i domem zajmie lokal o powierzchni 550m2.

Park handlowy w Pyskowicach, będący inwestycją P.A. NOVA SA, to 11 wyselekcjonowanych pod kątem lokalnego klienta sklepów. Na powierzchni blisko 8.000m2 znajdować będą się sklepy takich marek jak: ALDI, CCC, Sinsay, Action, RTVEuroAGD, Martes Sport, Kik, Tedi, Dealz oraz Rossmann. Podpisanie umowy z Pepco, jako ostatnim najemcą w ramach tego projektu, podkreśla strategiczną wizję P.A. NOVA SA w kreowaniu kompleksowego miejsca zakupowego, dostosowanego do oczekiwań mieszkańców Pyskowic i okolicznych obszarów.

Park handlowy w Pyskowicach to wyjątkowa inwestycja, której celem jest zapewnienie mieszkańcom dostępu do podstawowych i najpotrzebniejszych produktów. Projekt oferuje szeroki wybór marek modowych, obuwniczych oraz akcesoriów, dostosowanych do zróżnicowanych preferencji i potrzeb klientów.

Otwarcie parku handlowego w Pyskowicach jest planowane na pierwszy kwartał 2024 roku.
P.A. NOVA S.A. jest notowaną na giełdzie papierów wartościowych w Warszawie grupą kapitałową z 35 letnim doświadczeniem, która swoją działalnością obejmuje generalne wykonawstwo budowlane, usługi deweloperskie powierzchni handlowych i przemysłowych, pracownię architektury i urbanistyki, zarządzanie obiektami komercyjnymi, rozwój nowych technologii w obszarze cyfryzacji przedsiębiorstw i Przemysłu 4.0.

„Naszym planem jest skupienie się na obiektach komercyjnych, czyli parkach handlowych i obiektach DIY. To plan na lata 2024 i 2025. Co nie znaczy, że nie rozglądamy się za budownictwem mieszkaniowym. Posiadamy ok. 5 ha terenu w Przemyślu nad Sanem. Mamy tam pozwolenie na wybudowanie 138 mieszkań” – mówiła pod koniec ubiegłego roku wiceprezes P.A. NOVA Ewa Bobkowska.

„Robimy analizę, mamy wydane pozwolenie na budowę, robimy kalkulację, rozeznanie rynku i chcielibyśmy na przełomie pierwszego-drugiego kwartału ruszyć z budową” – dodwała Bobkowska.

W ocenie wiceprezes Bobkowskiej nadal można obserwować duży popyt inwestorów na kupowanie parków handlowych.

„Pierwsza grupa inwestorów to zainteresowani kupnem małych obiektów (…) – to jest na ogół polski kapitał. (…) Najbardziej pożądane przez fundusze w większości zagraniczne są parki w granicach 7-14 tys. m kw. GLA. (…) Jeśli chodzi o transakcje większych obiektów – typu galeryjne – widzimy zastój, który jest efektem popandemicznym” – ocenia Bobkowska.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem