Sztuczna inteligencja pomogła zaprojektować linię kreatywną 3 centrów handlowych

Należące do portfolio Greenman Poland centra handlowe wprowadzają nową linię kreatywną, w której wykorzystane zostały unikalne światy i ekspresyjne tła wygenerowane, których autorem jest sztuczna inteligencja.

Twórczość sztucznej inteligencji, w której można doszukać się m.in. kubistycznych i abstrakcyjnych
wzorów oraz kompozycji, połączona została następnie z postaciami z klasycznych sesji zdjęciowych,
które współgrają z profilem klientów trzech centrów.

– To nowe spojrzenie na komunikację naszych obiektów handlowych. Całą linię oparliśmy nie tylko na najświeższych trendach w projektowaniu graficznym, ale także na synergii najnowszych technologii z kreatywną pracą grafika – mówi Marta Drzewiecka, Director w Greenman Poland.

Cała linia powstała więc na styku tradycji i nowoczesności, w którym praca AI stała się bazą.

– Każda odsłona nowej linii to nie wypadkowa algorytmu, ale efekt zespołowej pracy maszyny i człowieka, połączenie tego co wygenerowane z tym co rzeczywiste i bliskie – mówi Zygmunt Batko z
agencji, która odpowiada za projekt i realizację.

– Stworzone przez AI odsłony fantastycznego świata poddaliśmy bowiem uważnej graficznej obróbce tak, aby wyeliminować artefakty, błędy czy niedoskonałości. Co więcej, dopełniliśmy ten świat przemyślanymi postaciami, dodając mu ludzki wymiar, tak istotny w komunikacji centrów handlowych – dodaje.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Rezultatem tego jest nowatorska na rynku retail, niezwykle dynamiczna i świeża linia kreatywna, która prezentuje nową jakość w komunikacji centrów handlowych, a także pokazuje praktyczne
zastosowanie AI w działaniach marketingowych obiektów tego typu.

– Z naszej strony był to odważny ruch. Jesteśmy bodaj pierwszymi centrami convenience w Polsce,
które zdecydowały się na tego typu realizację z zastosowaniem AI, otwierając tym samym nowy
rozdział w sposobie komunikacji naszych obiektów – mówi Marta Drzewiecka.

– Jesteśmy przekonani, że w ewoluującym świecie handlu, w którym AI i technologie cyfrowe
odgrywają coraz ważniejszą rolę, tego typu unikalny przekaz zostanie nie tylko zrozumiany, ale też
przyjęty z dużym zainteresowaniem klientów, rynku oraz naszych najemców – dodaje.