Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Netto nie zwalnia z rozwojem i otwiera kolejny market

Sieć dyskontów Netto uruchomia swoją pierwszą placówkę w Załomiu (woj. zachodniopomorskie). Sklep zlokalizowany przy ul. Lubczyńskiej 24 zajmuje powierzchnię około 1 200 m2, z czego ponad
750 m2 stanowi sala sprzedaży.

Dla zmotoryzowanych klientów sieć przygotowała blisko 50 miejsc parkingowych. Sam budynek sklepu został wyposażony w pompę ciepła oraz jest przystosowana do instalacji paneli fotowoltaicznych. Zielona energia, która w najbliższym czasie zacznie zasilać sklep, wpłynie na redukcję emisji CO2 w ramach operacji własnych sieci Netto.

’Cieszymy się, że w nowy rok wchodzimy z tak pozytywną informacją, jaką jest otwarcie nowego sklepu, tym razem w Załomiu. Ta lokalizacja jest dla nas szczególna, ponieważ sieć Netto rozpoczęła działalność w Polsce od otwarcia sklepu w leżącym nieopodal Szczecinie. – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto.

Nowy sklep Netto w Załomiu powstał w formacie 3.0, który stawia na maksymalną wygodę klienta. Charakteryzują go m.in. szerokie alejki, naturalne elementy wyposażenia wnętrz, jak drewno, czy też neutralne oświetlenie, którym można sterować, zapewniając optymalne natężenie światła. Sklep wyposażony jest w kasy samoobsługowe, z których klienci chętnie korzystają, skracając czas spędzany na zakupach.

Netto ma w Polsce już ponad 660 lokalizacji

Sieć handlowa Netto obecna jest na polskim rynku od 28 lat. Przez ten czas wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w kraju, posiadając aktualnie ponad 660 sklepów i zatrudniając ponad 9 tys. osób. W sklepach sieci znaleźć można szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, z Zieleniaka, Premieur, Miletto), jak również asortyment non-food. Netto stawia na komfort zakupów: wyróżniający się na rynku design sklepów, szerokie alejki, którymi łatwo się poruszać, strefy odpieku pieczywa w większości placówek czy kasy samoobsługowe, które pojawiają się w kolejnych lokalizacjach – wszystko to sprawia, że liczba klientów Netto stale rośnie. Sieć obecna jest również na rynkach w Danii i Niemczech.