NEINVER szkoli pracowników 80 marek obecnych w FACTORY

Pracownicy salonów outletowych 80 marek lokalnych i światowych sieci handlowych wzięli udział w cyklu szkoleń, organizowanych przez NEINVER w outletach FACTORY na przełomie trzeciego i czwartego kwartału minionego roku. To profesjonalne sesje treningowe dla kierowników salonów i zespołów sprzedażowych. Program realizowano przez cztery miesiące.

Szkolenia prowadzone były przez profesjonalnych trenerów w kilku modułach, dostosowanych
do potrzeb i kompetencji uczestników. Sprzedawcy skupiali uwagę na ćwiczeniu zasad profesjonalnej i sprawnej obsługi klienta, jak: umiejętności zadawania właściwych pytań, techniki sprzedaży, zamykanie procesu sprzedaży oraz wypracowywanie uniwersalnych standardów sprzedaży. Menadżerowie szkolili umiejętności skoncentrowane na zarządzaniu zespołami i doskonaleniu miękkich kompetencji, jak: efektywne budowanie zespołu, identyfikacja typologii pracowników, kompetencje rekrutacyjne, motywacja, dawanie informacji zwrotnej, czy zarządzanie talentami. Kierownicy salonów mieli możliwość wzięcia udziału
w dwóch poziomach szkoleń – dla początkujących i dla tych bardziej zaawansowanych.

„Program szkoleń dla pracowników salonów outletowych FACTORY to stały element wsparcia, które NEINVER oferuje przedstawicielom marek, by rozwijać wysokie standardy zarządzania
i profesjonalnej obsługi klienta, mające niebagatelny wpływ na budowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych. To również istotny czynnik na drodze wzrostu wartości sprzedaży
w portfolio marek obecnych w naszych outletach. Model biznesowy NEINVER opiera się
na partnerstwie, zrozumieniu potrzeb i wsparciu dla przedstawicieli marek, a program profesjonalnych szkoleń jest właśnie jednym z elementów realizujących te filary naszej działalności” – mówi Klaudia Czyżak- Janyszko, Retail Manager NEINVER.

NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.

NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.

PARTNER PORTALU

Kaufland