Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Ponad 500 m.kw. powierzchni sprzedaży – dm otwiera kolejny sklep

Debiut drogerii dm w Krotoszynie, która na stałe zagości przy ul. Kobylińskiej 1 w Galerii Mozaika. Klienci mogą spodziewać się 15% rabatu powitalnego na całe zakupy, zestawu mini produktów w prezencie i innych atrakcji.

„Bardzo cieszymy się z obecności w Krotoszynie, to jedna z lepiej rozwiniętych gmin Wielkopolski i zwyczajnie nie mogło nas tu zabraknąć. Mamy świetną lokalizację w samym centrum miasta z wygodnym parkingiem w Galerii Mozaika, a nasza atrakcyjna oferta i zawsze gotowe do pomocy zespoły doradców we wszystkich sklepach podbijają serca kolejnych klientów. Wierzymy, że markę dm pokochają także krotoszynianie. Zapraszamy ich serdecznie na zakupy codziennie od 8:00 do 20:00 – mówi Marek Mączka, Kierownik Regionalny dm w Polsce.

Tym, co wyróżnia dm na polskim rynku są ceny. Drogerie gwarantują atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie. Dzięki temu klienci nie muszą już polować na promocje danych produktów i kupować na zapas, bo w dm ceny są trwale korzystne. dm wychodzi z założenia, że nie należy sztucznie zawyżać cen, by potem obniżać je na krótki okres, zmuszając klienta do kupowania produktów na promocjach, a nie wtedy, kiedy faktycznie ich potrzebuje.

Drugim wyróżnikiem są atrakcyjne oferty kuponów rabatowych w aplikacji „Mój dm” oraz dodatkowe kupony PAYBACK. W skali miesiąca to łącznie około dwudziestu różnego rodzaju kuponów, które w połączeniu z gwarancją trwałej ceny tworzą korzystną ofertę dm.

Powierzchnia sali sprzedaży dm w Krotoszynie wynosi 509,6 m2. Drogeria zadbała o dodatkowe udogodnienia dla klientów. Sklep wyposażony jest w ławeczkę do odpoczynku. Na klientów czeka komfortowy parking. Sklep dm otwarty będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 08:00 do 20:00.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem