Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Wittchen robi kolejny krok w ramach ekspansji zagranicznej

Grupa Wittchen uruchomiła własny sklep internetowy na rynku austriackim. To kolejny etap ekspansji zagranicznej po tym, jak marka rozpoczęła sprzedaż na tym rynku we współpracy z popularnymi marketplace’ami, w 2023 r.

W planach jest również otwarcie sklepów stacjonarnych w stolicy Austrii oraz w Niemczech, co zwiększy rozpoznawalność Grupy Wittchen w Europie Zachodniej.

Grupa Wittchen z powodzeniem realizuje trzyetapową strategię wejścia na nowe rynki zagraniczne. Na początku stawia na zewnętrzne platformy typu marketplace i budowanie świadomości marki. W kolejnym kroku uruchamia własny sklep internetowy, a następnie otwiera salon stacjonarny (showroom) w wyselekcjonowanych lokalizacjach w  danym kraju.

Poprzez nowy sklep internetowy (www.wittchen.at) austriaccy klienci mogą już zamawiać szeroki asortyment wyrobów sygnowanych logo Wittchen, w tym galanterię skórzaną, odzież i obuwie oraz akcesoria podróżne. Austria jest szóstym zagranicznym rynkiem Europy gdzie Grupa Wittchen uruchomiła własny e-sklep, po Niemczech, Czechach, Węgrzech, Rumunii i Ukrainie, zaś oferta Wittchen jest dostępna na platformach marketplace w 23 krajach Europy.

– Dywersyfikujemy źródła przychodów i kanały sprzedaży, kładąc nacisk na pełną omnikanałowość. W ostatnich miesiącach z powodzeniem rozszerzamy aktywność na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Uruchomiliśmy pierwsze sklepy stacjonarne w Bratysławie i Bukareszcie, w prestiżowych lokalizacjach. Teraz robimy kolejny krok otwierając własny e-sklep na rynku austriackim, co znakomicie wpisuje się w naszą strategię. Widzimy duży potencjał sprzedażowy w krajach niemieckojęzycznych, gdzie chcemy stopniowo zwiększać naszą obecność. Już teraz Niemcy są naszym największym zagranicznym rynkiem zbytu – informuje Jędrzej Wittchen, prezes zarządu spółki.

– W tym roku planujemy otwarcie sklepów stacjonarnych w Austrii i Niemczech. Wiedeń jest licznie odwiedzany przez turystów z całego świata oraz jest jednym z najatrakcyjniejszych rynków modowych Europy. Cieszę się, że nasza kolekcja jest już dostępna dla austriackich klientów – dodał Jędrzej Wittchen.

Obecnie Grupa Wittchen posiada w Polsce łącznie ponad 100 sklepów stacjonarnych z logo Wittchen lub Wittchen Travel. Grupa ma także własne salony w Czechach (7 placówek), na Węgrzech (3 sklepy) i w Ukrainie (10 placówek franczyzowych), a od niedawna także w Słowacji i Rumunii.

Grupa Wittchen zajmuje się sprzedażą ekskluzywnej galanterii skórzanej, obuwia i odzieży oraz luksusowych dodatków i akcesoriów podróżnych. Budowana od ponad 30 lat marka Wittchen jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek premium w Polsce.
Grupa Wittchen prowadzi sprzedaż poprzez własne e-sklepy w 7 krajach, w tym w Polsce, 44 platformy marketplace w 23 krajach oraz sieć ponad 100 salonów stacjonarnych funkcjonujących pod markami Wittchen i Wittchen Travel. Posiada własne centrum logistyczne w podwarszawskich Palmirach. Od 2015 roku spółka Wittchen S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem