Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Rituals w roku 2024 nie zwalnia tempa ekspansji

Marka Rituals Cosmetics otwiera kolejny sklep, tym razem w Opolu. Będzie to pierwszy salon w tym mieście i 40. w kraju. Na powierzchni prawie 94 m2 odwiedzający będą mieli możliwość zapoznać się z produktami z portfolio marki, przetestować kosmetyki i skorzystać z wyjątkowych cenowych okazji.

Z okazji otwarcia, Rituals przygotował specjalne upominki. Pierwszych 50. klientów, którzy dokonają zakupu, dostanie w prezencie kosmetyki i próbki. Ponadto wszyscy uczestnicy programu My Rituals, którzy zdecydują się odwiedzić nowy sklep i dokonają zakupów za min. 190 zł, będą mieli możliwość otrzymania mini patyczków zapachowych z kolekcji Classic w prezencie. Co więcej, w tym szczególnym dniu, wszystkie kultowe pianki pod prysznic będą dostępne w promocyjnej cenie 35 zł.

Otwarcie 40. już sklepu Ritulas w Polsce jest również doskonałą okazją do podsumowań. Pierwszy stacjonarny sklep Rituals Cosmetics został otwarty w 2021 roku i przez ten czas marka zdążyła zaskarbić sobie sympatię wielu klientów, rozkochując ich w swoich kultowych produktach. Odnosząc niezaprzeczalny sukces na Polskim rynku, Rituals nie zwalnia tempa i szykuje się na kolejne otwarcia w 2024 roku.

Zgodnie z zapowiedzią założyciela i CEO Rituals, Raymonda Cloostermana, plany ekspansji marki w Polsce na rok ubiegły zakładały podwojenie liczby sklepów w stosunku do 2022 roku – plan ten został w całości zrealizowany. W 2023 roku marka Rituals otworzyła 20 nowych sklepów w kolejnych polskich miastach: Katowicach, Bydgoszczy, Kielcach, Radomiu, Płocku, Toruniu, Lesznie, Koszalinie, Lublinie, Lubinie, Wrocławiu, Zielonej Górze, Bielsko Białej i Szczecinie. Oprócz tego nowe punkty sprzedaży pojawiły się także w dwóch nowych lokalizacjach w Krakowie i czterech nowych punktach w Warszawie.

Rituals Cosmetics działa w 36 krajach

Rituals Cosmetics to marka oddana idei zrównoważonego rozwoju i dobrego samopoczucia w świecie luksusowych produktów beauty. Umieszczając w jednym portfolio kosmetyki do kąpieli, do pielęgnacji ciała oraz produkty do domu, Rituals proponuje klientom nowy styl życia, polegający na zamianie codziennych rytuałów w chwile warte zapamiętania. Każdy produkt jest inspirowany starożytną tradycją i pomaga odnaleźć szczęście w najmniejszych rzeczach.

Poprzez szerokie portfolio produktów Rituals do naturalnej pielęgnacji ciała i skóry, zapachów do domu oraz odzieży home wear, klienci mogą wzbogacić swoje życie o chwile dobrego samopoczucia. Firma Rituals powstała w 2000 roku w Amsterdamie i od tego czasu została uznanym światowym ekspertem w branży w ponad 36 krajach, w metropoliach, takich jak Londyn, Paryż, Hongkong czy Nowy Jork, posiadając łącznie ponad 1041 sklepów, 3900 punktów w ramach shop-in-shop oraz 5 obiektów spa oraz pierwsze na świecie Mind Oasis. W Europie znajdziemy je w 4 kolejnych lokalizacjach: we Frankfurcie, Antwerpii, Barcelonie i Paryżu.

Dzięki podejściu opartemu o trzy filary: Czystość, Świadomość i Troskę, (Clean, Conscious and Caring) marka Rituals została dumnym posiadaczem certyfikacji B CorporationTM. Marka jest oddana temu, by nieustannie ulepszać swój wpływ w kwestiach społecznych i środowiskowych – główne założenia to składy w ponad 90% pochodzenia naturalnego oraz opakowania, które będą się nadawały do ponownego napełnienia i/lub recyklingu lub wykonane z materiałów z recyklingu. Ponadto Rituals z zapałem wspiera 3 fundacje. Rituals chce być prekursorem wśród luksusowych brandów, który udowodni, że piękno i dobre samopoczucie mogą iść w parze ze zrównoważonym rozwojem.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem