VIA Outlets: Wrocław Fashion Outlet rozszerza współpracę z miastem

Należące do VIA Outlets Wrocław Fashion Outletpo raz kolejny wsparło program „Zielony Mecenat” Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu. Centrum przekazało 45 000 zł na posadzenie 15 drzew i ich pielęgnację.

Wrocławskie centrum outletowe z modą premium w ramach kampanii „Razem zazielenimy okolicę”, wpisującej się w program Zarządu Zieleni Miejskiej „Zielony Mecenat”, przekazało kwotę 45 000 zł, co pozwoliło na posadzenie i pielęgnację kolejnych 15 drzew przy rondzie im. Rotmistrza Witolda Pileckiego.

Wrocław Fashion Outlet regularnie wspiera zazielenianie okolicy

Wrocław Fashion Outlet od lat zachęca swoich klientów do wspólnego dbania o przyrodę. W minionych latach przykładem takich działań były kampanie „Razem zazielenimy okolicę. W 2023 roku akcja odbywająca się we wrześniu w centrum była tradycyjnie uzupełnieniem Miesiąca Fashion Club, kierowanego do członków programu lojalnościowego Wrocław Fashion Outlet.

„W 2023 roku raz trzeci wsparliśmy program „Zielony Mecenat” Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu. W ramach naszej kampanii zobowiązaliśmy się, że za każdy zakup dokonany w ramach programu Fashion Club we wrześniu przekażemy 5 zł Zarządowi Zieleni Miejskiej we Wrocławiu na nasadzenia na terenach miejskich zlokalizowanych w okolicy naszego centrum. Dzięki zaangażowaniu naszych klientów przekazaliśmy na ten cel 45 000 zł. To kwota, która pozwoliła na posadzenie 15 drzew przy rondzie im. Rotmistrza Witolda Pileckiego, które znajduje się tuż obok naszego centrum, a także na ich trzyletnią pielęgnację. Jesteśmy dumni, że dzięki zaangażowaniu członków Fashion Clubu regularnie powiększamy tereny zielone na terenie Wrocławia” – informuje Katarzyna Warzecha, Marketing Director Wrocław Fashion Outlet.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Dzięki środkom przekazanym przez Wrocław Fashion Outlet w ramach kampanii posadzone zostały lipy szerokolistne i chmielograby europejskie.

6 000 sadzonek i 35 drzew posadzonych przy wsparciu Wrocław Fashion Outlet
W minionych latach Wrocław Fashion Outlet przy wsparciu swoich klientów także chętnie angażowało się w inicjatywy mające na celu zazielenianie okolicy. We wrześniu 2020 roku każda transakcja dokonana przez członka programu lojalnościowego centrum oznaczała posadzenie jednej sadzonki drzewka. Efektem było nasadzenie (we współpracy ze start-upem społecznym Dotlenieni.org) w kwietniu 2021 roku 6 000 sadzonek, które w przyszłości stworzą las we wrocławskiej dzielnicy Osobowice.

W ramach akcji „Razem dla Parku Tysiaclecia” w tym samym roku dzięki wsparciu centrum posadzono dodatkowo 10 dorosłych drzew oraz zakupiono 9 dużych insektowników, które zostały ustawione w sąsiadującym z Wrocław Fashion Outlet Parku Tysiąclecia. W 2022 roku natomiast w ramach kampanii „Razem zazielenimy okolicę”, wrocławskie centrum outletowe posadziło 15 drzew (4 klony pospolite i 11 lip drobnolistnych) przy ul. Granicznej i ul. Mińskiej we Wrocławiu oraz przekazało 44 000 zł na ich trzyletnią pielęgnację. Jak informuje Wrocław Fashion Outlet, w 2024 roku planowana jest kontynuacja działań mających na celu powiększanie zielonych płuc Wrocławia.

Jedyny outlet w regionie

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, JOOP!, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. 

Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 267 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.