Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Sunset Suits realizuje strategię ekspansji

Marki Giacomo Conti i Sunset Suits rozpoczynają rok 2024 od intensywnych działań w kierunku poszerzania sieci salonów. Pierwszy kwartał będzie zdecydowanie skoncentrowany na kluczowych otwarciach brandu Sunset Suits, stanowiących istotny element strategii wzrostu.

Dla sieci salonów marki Sunset Suits rok 2023 był spod znaku jednoznacznego umocnienia pozycji marki na rynku i w środowisku retailowym. Regularny rozwój i świadoma optymalizacja działań związanych z siecią salonów przyczyniły się do skutecznego powrotu legendarnego brandu w świadomości fanów mody męskiej.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami właścicieli obu marek – Zbigniewa Markowskiego i Karola Olejniczaka – kluczowym krokiem jest otwarcie salonu w Poznaniu, w galerii Posnania. Nowy lokal o powierzchni 97 mkw będzie umiejscowiony w sąsiedztwie brandu Giacomo Conti oraz innych wiodących marek mody męskiej, stając się jedną z najważniejszych lokalizacji w regionie z punktu widzenia strategii rozwoju sieci. Na ten moment trwają prace remontowe, przygotowujące salon na przyjęcie dla pierwszych klientów. Wielkie otwarcie zaplanowano na połowę lutego. Wnętrze zaprojektowano zgodnie z przyjętym standardem marki oraz w charakterystycznym designie. Obie marki – Sunset Suits oraz Giacomo Conti – konsekwentnie dążą do umacniania swojej pozycji na rynku, zarówno poprzez rozbudowę salonów stacjonarnych, jak i rozwój wirtualnego środowiska handlowego.

Wszystko to wskazuje na obiecujący rok 2024, który będzie skupiony na dalszej optymalizacji i ulepszania wewnętrznych procesów. W planach są kolejne istotne otwarcia, poszerzające portfolio w kluczowych lokalizacjach. Właściciele spółek, Zbigniew Markowski i Karol Olejniczak konsekwentnie realizują strategię założeń synergii zrównoważonego wzrostu oraz dynamicznego podejścia do zmieniającej się sytuacji rynkowej.

Giacomo Conti rozwija sieć sklepów

– Mimo trudnego otoczenia biznesowego staramy się otwierać i rozwijać nowe salony przy jednoczesnej stałej optymalizacji już istniejących. Dzięki owocnym negocjacjom i otwartości ze strony części wynajmujących udaje nam się dochodzić do porozumienia mimo bardzo wymagającej i niekiedy trudnej sytuacji rynkowej. Nadal rozmawiamy i jesteśmy otwarci na kompromis. Chcemy rozwijać nasze brandy, aby jak największa liczba klientów w każdej części Polski mogła odwiedzić salon Giacomo Conti i Sunset Suits – w ubiegłym roku mówił Zbigniew Markowski jeden ze współwłaścicieli marek Giacomo Conti i Sunset Suits.

Zarówno salony Giacomo Conti, jak i Sunset Suits są projektowane zgodne z najnowszym standardem, zachowując rozpoznawalną kolorystykę wnętrza. W przypadku Giacomo Conti są to tradycyjne kolory bordo, odcienie szarości, elementy eleganckiej czerni oraz granat, natomiast salony Sunset Suits odznaczają się będą klasycznym brązem. Wszystko po to, by zaprowadzić atmosferę ekskluzywności, klasy oraz stylu.

Sunset Suits to ponadczasowa elegancja, klasyczny design, niezwykła dbałość o szczegóły bazująca na sztuce krawiectwa na najwyższym poziomie. Marka, która w swoje wyjątkowe kreacje ubrała już wiele pokoleń mężczyzn. To także idea łączenia tradycji i nowatorstwa dla panów oczekujących bezkompromisowej elegancji w każdej sytuacji.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem