Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Zakończyła się rozbudowa Galerii Wołomin

Rozbudowa Galerii Wołomin i towarzysząca jej modernizacja zostały zakończone zgodnie z założonym wcześniej planem. W styczniu, w powiększonej części Parku Handlowego, swoje salony otworzyły marki HalfPrice i Sinsay.

Na ich potrzeby powstały specjalne, dedykowane przestrzenie, opracowane zgodnie z najnowszymi konceptami. W grudnia swój salon w Galerii Wołomin otworzyła również marka Douglas. W efekcie rozbudowy i modernizacji Galeria Wołomin powiększyła się o ponad 3 000 m2 do łącznej wielkości ponad 34 000 GLA.

Salon Sinsay i HalfPrice już otwarte!

31 stycznia w Galerii Wołomin wystartował salon marki Sinsay, liczy ponad 950 m2. Najmłodsza marka odzieżowa z portfolio LPP, oferuje odzież i dodatki dla kobiet, mężczyzn, nastolatków i dzieci. W salonie w Galerii Wołomin został wykorzystany najnowszy koncept home – z atrakcyjnymi dodatkami do wnętrz.

Salon HalfPrice o powierzchni 1800 m2 został otwarty 17 stycznia br. Klienci Galerii Wołomin zyskali dostęp do wyjątkowych produktów ponad 3000 światowych marek, oferowanych w bardzo atrakcyjnych cenach. W HalfPrice nowości pojawiają się niemal codziennie, zapewniając klientom nieustannie zróżnicowany wybór asortymentu niezależnie od sezonu. Oferta obejmuje odzież, obuwie, dodatki do wnętrz, akcesoria sportowe, produkty dla zwierząt oraz przekąski z różnych zakątków świata. Sieć opiera się na koncepcji off-price, która gwarantuje wysoką jakość produktów w najlepszych cenach.

Nowe i zmodernizowane salony w Galerii Wołomin

Prace związane z rozbudową Galerii Wołomin o ponad 3000 m2 nowoczesnej przestrzeni dobiegły końca. W ramach rozbudowy i modernizacji kilka znanych marek, w tym marki LPP takie jak: Cropp, House czy Reserved powiększyły swoje salony łącznie o ponad 550 m2. Dodatkowo salon Reserved został całkowicie przebudowany zgodnie z najnowszymi konceptami. Wykorzystano najnowsze, atrakcyjne formaty, dzięki którym klienci zyskali dostęp do jeszcze szerszej oferty oraz znacznie większą wygodę zakupów. W grudniu swój salon uruchomiła również marka Douglas. Wcześniej swoje salony otworzyły: Laberie, Żabka, Crazy Carts, salon Pixel Games oraz powiększony do ponad 800 m2 salon Martes Sport.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz